Vodeća francuska farmaceutska kompanija Servier obeležava 15 godina rada u Srbiji. Samo u ovoj godini 380.000 građana naše zemlje koristi lekove ove kompanije, a najviše terapiju za kardiovaskularne bolesti.
Od 2007. godine do danas Servier je u Srbiji narastao sa 3 na više od 60 zaposlenih dok se broj dostupnih lekova povećao sa četiri na sedamnaest proizvoda iz oblasti kardiologije, dijabetesa, bolesti vena i onkologije.
„Srbiju smo prepoznali kao važnu zemlju za naš rad i razvoj, a to potvrđuje i činjenica da smo poslednjih godina najbrže rastuća inovativna kompanija na ovom tržištu, sa prosečnim rastom od 17% godišnje. Poslednjih 5 godina pacijentima u Srbiji dostupni su i naši inovativni onkološki proizvodi“, izjavio je Vadim Maksimenko (Vadim Maximenko), generalni menadžer Servier Srbija.
Dostupnost inovativne terapije, ne samo u oblasti onkologije već i u drugim terapijskim indikacijama kao što su kardiologija, dijabetes i bolesti vena, u kojima je Servier lider na tržištu Srbije, jedan je od prioriteta ove kompanije.
Na globalnom nivou, istraživanje i razvoj većinski je usmereno na maligna oboljenja koja se teško leče i za koje još uvek ne postoje odgovarajuće terapijske opcije, kao što su gastrointestinalni, hematološki, tumori pankreasa i pedijatrijski tumori. Prema PatientView izveštaju (koji okuplja više od 40.000 udruženja pacijenata širom sveta), ove godine Servier je na drugom mestu među 30 kompanija koje aktivno sarađuju sa udruženjima pacijenata poboljšavajući kvalitet života pacijenata i dostupnost inovativne terapije.
„Posvećenost i briga o pacijentu je naš krajnji cilj koji ćemo ostvariti saradnjom sa svim važnim činiocima zdravstvenog sistema Srbije“, ističe Maksimenko.
Servier je internacionalna farmaceutska kompanija u privatnom vlasništvu kojom rukovodi neprofitna fondacija. Sedište kompanije je u Francuskoj. Servier je prisutan u 150 zemalja sveta, zapošljava više od 21 000 ljudi a tokom 2022. godine ostvaren je promet od 4.9 milijarde evra.
U potpunosti nezavisna kompanija, Servier reinvestira čak 20% ukupnog prometa od brendiranih proizvoda u istraživanje i razvoj novih lekova, od toga 50% u onkološke proizviode, koji će doprineti uspešnijem lečenju, produženju i podizanju kvaliteta života. Rast kompanije vođen je stalnim inovacijama u 4 terapijske oblasti: kardiometaboličke bolesti, onkologija, imuno-inflamatorne i neurološke bolesti.