Prepoznatljiva komšijska usluga, širok asortiman proizvoda, uvek sveže voće i povrće i osmesi prodavaca koji svakodnevno dočekuju svoje kupce deo su svakodnevice Maxi supermarketa. Vodeći se obećanjima da će svakog dana biti bolji komšija i bolje mesto za kupovinu, Maxi je već 20 godina na usluzi svojim sugrađanima.

Od otvaranja prvog Maxi supermarketa 12. decembra 2000. godine, prateći trendove i potrebe savremenog kupca, Maxi je danas postao sinonim moderne kupovine. U prethodne dve decenije, osluškujući potrebe svojih potrošača, Maxi je usavršavao dizajn, a uvodeći inovacije i potpuno nove destinacije za kupovinu osigurao da godinama zaredom bude odabran kao omiljeni supermarket kupaca.

– Maxi je godinama prepoznat kao omiljena prodavnica, a to je rezultat snažnog zalaganja velikog tima sjajnih ljudi. Sva dobro poznata lica koja svakodnevno dočekuju naše kupce u prodavnicama širom Srbije, ali i čitav sistem podrške koji se nalazi iza njih, naše kolege iz Distributivng centra, Službe podrške, kao i lanac proverenih dobavljača čine da ceo sistem besprekorno funkcioniše. Maxi je postavio standarde u iskustvu kupovine, a kroz odgovorno poslovanje prvi je otvorio supermarkete koji koriste ekološke sisteme rashlade. Dvadeset godina bilo je dovoljno da se postave standardi, ali i da se dodatno obavežemo zajednici da ćemo nastaviti da podižemo lestvicu poslovanja i da svakoga dana pomeramo granice kao lideri u oblasti maloprodaje – izjavio je Jan-Vilem Dokhejr, generalni direktor kompanije Delez Srbija. 

Kako bi kupce inspirisao na bolji i kvalitetniji život, Maxi se kroz inovacije u asortimanu i usluzi dodatno trudi da im omogući širok spektar zdravijih proizvoda, istovremeno pružajući vrhunski kvalitet i pristupačne cene. Tako, pored dobro poznatog asortimana svežih kvalitetnih namirnica i zdravijeg kutka, u Maxi supermarketima potrošači na proizvodima privatne robne marke danas mogu pronaći i dodatni sistem nutritivnog obeležavanja proizvoda, Nutri-Score, koji im pomaže da na lakši način odaberu namirnice i omoguće sebi izbalansiranu ishranu.

Odgovarajući na različite potrebe svojih kupaca, ovaj supermarket je zadržao sve ono na šta su kupci navikli, pružajući im nešto sveže svakog dana, ali je iskustvo kupovine dodatno obogatio i novinama poput jedinstvenog koncepta zanatske Maxi pekare, u okviru koje kupci danas mogu uživati u tradicionalnim hlebovima, ručno pravljenim u samoj radnji. Maxi ne zaboravlja ni na najmlađe generacije, kao i verne kupce, pa im u kontinuitetu tokom godine organizuje i brojne programe lojalnosti u okviru kojih se, po dodatno sniženim cenama, mogu pronaći igračke, setovi za kuću, ali i sve ono što je potrebno jednoj porodici.

Za jubilarni rođendan, kao poklon i sebi i potrošačima, Maxi je proširio svoju mrežu. Na izuzetno atraktivnoj lokaciji, u okviru Belgrade Waterfront kompleksa, na 2.000 metara kvadratnih otvoren je najveći Maxi do sada, koji nudi sasvim novo iskustvo kupovine. Uz sve to, Maksiju se pridružio i nov brend, Mega Maxi, a kompletnom lancu usluge doprinosi i Maxi online, koji odgovara digitalnim zahtevima modernog doba.

Maxi je deo porodice Delez Srbija, jednog od najvećih maloprodajnih lanaca u Srbiji, koji na više od 450 lokacija širom zemlje, sa gotovo 13.000 zaposlenih uslužuje više od 1,2 miliona kupaca mesečno.

Pre 20 godina u Srbiji je počela priča koja neraskidivo spaja sve dobre komšije, započela je tradicija koja je postala stil života. Sa prvim Maxi supermarketom, Srbija je dobila komšiju sa kojim se raduje, slavi, prevazilazi izazove, živi. Jubilarna slavljenička godina samo je najava novih, zajedničkih, Maxi pobeda.

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.