Kampanja „Seniori – Imam minut“ agencije Leo Burnett koja je za Vip mobile obeležila godinu, osim Grand prix priznanja, osvojila je i zlatna priznanja u kategorijama Integrisane promotivne kampanje (Telekomunikacioni proizvodi, usluge i mediji), Kreativna efikasnost, TV spot, Radio spot, Kreativna upotreba medija, Odnos prema kupcima, Društveno odgovorne kampanje (profitni sektor), kao i priznanja za najbolji copy, najbolju produkciju i najbolju upotrebu muzike i zvuka.
Ista kampanja je osvojila i zlatno priznanje u kategoriji Prisustvo na društvenim mrežama, u realizaciji agencije Fullhouse Ogilvy.
Kampanja „Stari znalci“ dobila je zlatno priznanje u kategoriji Korporativni i interni PR, u realizaciji agencije Executive Group, kao i srebrno priznanje u kategoriji Direktni marketing, u realizaciji Leo Burnett.
„Snaga brenda je u njegovoj sposobnosti da sagleda izazove tržišta i svojim aktivnim učešćem bude pokretač pozitivnih promena u društvu. Inspirisani potrebama starijih, koji su u prethodnom periodu bili posebno pogođeni vanrednim stanjem, osmislili smo integrisanu kampanju u želji da im omogućimo komunikaciju sa najdražima, posebnu brigu na svim našim prodajnim mestima i skrenemo pažnju javnosti na njih, jer to su osobe koje su nas mnogo čemu u životu naučile i još uvek to rade. Drago mi je što je i stručna javnost prepoznala emocije i značaj projekta, a timu koji je radio posebno hvala za posvećenost, entuzijazam, pozitivnu energiju i kreativnost“ – izjavila je Jelena Ćađenović, Brand, Insights and Experience Management Director u Vip mobile.
Osim ovih, Vip mobile je odneo i zlatno priznanje u kategoriji Web site za Blog „Biti mama“ u realizaciji agencije Fullhouse Ogilvy, srebrno priznanje u kategoriji Radio spot za kampanju Nije žvaka, agencija Leo Burnett, kao i bronzana priznanja u kategorijama Integrisane promotivne kampanje i OOH za kampanju Nije žvaka, kao i Radio spot za kampanju Srećnih 366 GB!, u realizaciji agencije Leo Burnett.