Talenat, pokretačka snaga i motivacija u borbi protiv dosadnog advertajzinga!
U veseloj atmosferi svoje bašte, agencija DNA Communications proslavila je 20 godina postojanja i rada u marketing industriji. Od kada su žurke ponovo u modi, rođendanski party se čekao sa velikim uzbuđenjem. Bivši i sadašnji zaposleni, saradnici i klijenti okupili su se ovom prilikom da obeleže značajan jubilej, ali i da zajedno zakorače u nove izazove. Na talasima dobrih emocija, uz raznovrstan program, gosti su se zabavljali proslavljajući prvih 20GODNA agencije. I radovali se za novih 20.
Nekadašnji Gistro Advertising, a danas DNA Communications, odrastao je na strateškim i kreativnim advertajzing kampanjama. Uspesi i izazovi obeleželi su prethodne dve decenije i doprineli da DNA Communications bude prepoznata kao autentična i kvalitetna agencija na tržištu. Dokaz da su drugačiji govori i serijal 20GODNA satkan od bitke za prava, slobodu, za nove prilike i ciljeve.
Dejan Ranđić, direktor DNA Communications je kroz uvodno obraćanje predstavio ključne trenutke i etape razvojnog puta agencije tokom 20GODNA postojanja.
„Ovih 20GODNA je bilo uzbudljivo iz mnogo razloga, a prvi je taj što smo živeli i radili u Srbiji, a ne na nekom drugom mestu. Period za nama obeležilo je izazovno vreme kako za život, a tako i za poslovanje i preduzetništvo. Zato mislim da smo se tokom ovih 20GODNA super zabavljali, nebrojano puta razočarali, realizovali smo neke sjajne stvari u saradnji sa saradnicima i klijentima i upoznali perspektivne i sjajne ljude. Odluka DNA da stalno otkrivamo nove prostore za saradnju, tragamo za novim i aktuelnim temama je naša osobina koju nećemo menjati. Nove inicijative koje će imati sopstveni život, neki novi ICT Hub, DokTok, nove šanse za novi početak koje utiču na promenu sveta oko nas, cilj je DNA Comunications“, rekao je Dejan Ranđić.
Istaknutim pojedincima i organizacijama koji su obeleželi agencijski put i postali deo istorije dodeljeno je, simbolično, 20 priznanja u 20 različitih kategorija. A da su greške nezaobilazni deo svakog uspeha, prisutni su imali priliku da čuju na još jednom u nizu Fuckup Nights događaju! – u okviru rođendanskog programa. Kroz zabavne i poučne priče, na to su ih podsetili: Aleksandra Jevremović, Client service direktorka DNA Communications, Bogdan Petković, producent i partner Emote Films i Dr Nikolaos Dimitriadis, osnivač i bivši izvršni direktor DNA Communications.
Video serijal kreiran kroz osvrt na sve one uspešne i manje uspešne trenutke, inspirisan ljudima sa kojima su radili tokom svih ovih godina, završava se poslednjom epizodom THE PARTY. Krenuli su sa pričom o početku, a ovo nije priča o kraju. Nastaviće se…
THE PARTY: https://youtu.be/IT0ahU1F_kQ