Teme Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX) u fokusu su regionalne konferencije FIRESTARTER 23 koja se održava u Beogradu 31. oktobra i 1. novembra.
CX i EX su važni bilo da se bavite marketingom, ljudskim resursima, prodajom, ili ste direktor ili vlasnik kompanije, jer zajedničko za sve je rad sa ljudima i usmerenost ka njima. Sa vama delimo 5 glavnih razloga zbog kojih su ove teme danas važne za sve kompanije.
Povećanje lojalnosti i baze kupaca – poboljšanje iskustva korisnika, zajedno sa pažnjom prema zadovoljstvu postojećih, privući će nove i ojačati lojalnost postojećih. Održavanje tog pozitivnog iskustva zahteva strategiju, tehnologiju i dobru obuku zaposlenih koji su u kontaktu s kupcima.
Povećanje produktivnosti zaposlenih – zadovoljni i motivisani zaposleni koji vide da se njihov trud ceni, postižu bolje rezultate i ostaju duže u kompaniji. Zadržavanje zaposlenih i građenje njihove lojalnosti je izazov, pa je važno investirati u obuke i kreiranje pozitivnog radnog okruženja. Pored toga, kvalitetna međuljudska komunikacija, otvorenost i doslednost u primeni politika takođe doprinose uspehu.
Nove poslovne prilike – poboljšanje CX i EX donosi nove poslovne prilike i pozitivno utiče na reputaciju kompanije.
Sticanje prednosti u odnosu na konkurenciju – jer kroz unapređenje CX i EX stičete bolju poziciju na tržištu.
Povećanje prihoda – poboljšanje iskustva zaposlenih i klijenata, rezultira povećanjem prihoda kompanije. Ako stvorite radnu atmosferu koja inspiriše zaposlene da pruže odlično iskustvo klijentima i partnerima, postaćete prepoznatljivi, a to će privući više ljudi i doneti rast u broju pozitivnih iskustava, pa samim tim i rast prihoda.
Konferencija FIRESTARTER 23 je odlična prilika za menadžere da istraže CX i EX trendove i primene novo znanje za rast svojih firmi, a više informacija o programu možete videti na sajtu firestarter-konferencija.rs.