Reklama objavljena početkom nedelje počinje tako što se navodi da ništa nije „zaista skandinavsko“, nakon čega se navodi lista stvari kojima se ljudi u Danskoj, Norveškoj i Švedskoj ponose, počev od elektrana, bicikala, roditeljskih prava i demokratije, za koje se ukazuje da su „kopirane“.

„Sve postaje još gore, jer se pominje i da švedske ćufte nisu odatle, već iz Turske“, dodaje se u reklami, prenosi N1.

Ovim stavom trebalo je da se iznese pozitivna poruka, a to je da su sve skandinavske stvari stigle od drugih naroda i da je usvojeno sve što je dobro.

Međutim, mnogi to nisu videli na taj način.

https://twitter.com/ReasonVision/status/1227899808360345601?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1227899808360345601&ref_url=http%3A%2F%2Frs.n1info.com%2FLifestyle%2Fa569816%2FReklama-o-tome-da-nista-nije-zaista-skandinavsko-izazvala-bes-javnosti.html
https://twitter.com/EmealTweets/status/1228952538126442497?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1228952538126442497&ref_url=http%3A%2F%2Frs.n1info.com%2FLifestyle%2Fa569816%2FReklama-o-tome-da-nista-nije-zaista-skandinavsko-izazvala-bes-javnosti.html

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.