IMMOFINANZ je prepoznat kao jedna od najuspešnijih regionalnih kompanija u sektoru komercijalnih tržišnih nekretnina, na CRE Awards 2019 ceremoniji koja je održana u Budimpešti u januaru ove godine. Ova prestižna priznanja tradicionalno se dodeljuju najproduktivnijim kompanijama, ali se u obzir uzima i njihov odnos sa kolegama iz industrije, kao i posvećenost klijentima. Pored uspeha na regionalnom tržištu, jedan od bitnih faktora je profesionalni doprinos kompanije sektoru nekomercijalnih tržišnih nekretnina. Na osnovu dosadašnjih dostignuća, IMMOFINANZ je proglašen za najbolju ritejl kompaniju godine.
Kao jedna od najvećih grupa koja se bavi tržišnim nekretninama u Centralnoj i Istočnoj Evropi IMMOFINANZ svoje aktivnosti fokusira na ritejl i poslovni sektor, sa ukupnom vrednošću kompanijskog protfolija od 5.1 milijardi evra. Kancelarijski segmenti i ritejl parkovi koji su u vlasništvu i kojima upravlja kompanija IMMOFINANZ nalaze se u nekoliko evropskih zemalja: Nemačkoj, Austriji, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Poljskoj, Rumuniji, Srbiji, Sloveniji i Hrvatskoj. Kompanija je koncentrisana na investicije kroz razvijanje svoja tri brenda: STOP SHOP ritejl parkovi, VIVO! šoping centri i myhive kancelarijski prostori. Jedna od prednosti IMMOFINANZ visoko standardizovanih ritejl formata je to što pruža benefite, ne samo građanima, već i zakupcima. Zahvaljujuc´i visokom stepenu standardizacije objekata i različitim pogodnostima, kompanija je u moguc´nosti da ponudi veoma atraktivne cene zakupa i troškova poslovanja.
Na srpskom tržištu, IMMOFINANZ je prisutan vec´ pet godina i do sada je obezbedio oko 1.700 radnih mesta za lokalno stanovništvo u STOP SHOP ritejl parkovima na području Čačka, Valjeva, Lazarevca, Požarevca, Sremske Mitrovice i Niša, kao i u kupljenim maloprodajnim parkovima u Subotici, Borči i Smederevu. Jedna od velikih prednosti STOP SHOP ritejl parkova je njihov decentralizovani format i moderan maloprodajni prostor, koji je prilagođen lokalnom poslovnom okruženju i kupovnoj moc´i stanovništva. Ovakvi ritejl formati su idealni za zemlje u razvoju, kao što je Srbija.
Sa 80 lokacija u deset zemalja, STOP SHOP ritejl parkovi stvaraju sjajan ambijent za porodice koje vole optimalnu kupovinu. Ono što privlači posetioce je kombinacija maloprodajnih objekata sa velikim brojem brendova i zabavnog sadržaja, kao što su moderni „Street food“ koncepti, dečija igrališta i dodatne usluge poput prostranog parking prostora. Svi ovi elementi približavaju same prodavnice posetiocima.
STOP SHOP pruža priliku lokalnoj zajednici da uživa u kupovini domaćih i stranih brendova, ali i trgovcima da se približe lokalnoj zajednici i novim kupcima. IMMOFINANZ je deo tržišnih promena i konstantno prilagođava ritejl proizvode u skladu sa potrebama kupaca.
Ciljevi koje je IMMOFINANZ postavio fokusiraju se uglavnom na stvaranje kvalitetnih proizvoda i usluga u sektoru komercijalnih nekretnina, sa posebnom pažnjom na inovativna kancelarijska i ritejl rešenja. U skladu sa ovim ciljevima, IMMOFINANZ je posvec´en stvaranju vrednosti i stabilnom rastu kroz razvoj svojih ritejl parkova, tržnih centara i kancelarijskih segmenata.
Pored toga, kompanija je pokrenula projekat, koji koristi neupotrebljen prostor na površinama STOP SHOP krova i daje pozitivan doprinos smanjenju ugljenog otiska. Dalji pilot projekti planirani su u drugim zemljama i uključuju STOP SHOP u Bratislavi. Aktivnosti IMMOFINANZ-a takođe uključuju redovnu procenu moguc´nosti za smanjenje energije i korišc´enje alternativnih izvora energije sa niskim udelom CO2.
U saradnji sa Programom Ujedinjenih Nacija za razvoj (UNDP), STOP SHOP ritejl parkovi u Srbiji i Hrvatskoj počeli su da organizuju edukativne radionice za zakupce i posetioce, podučavajuc´i ih osnovama zaštite životne sredine, poput recikliranja. IMMOFINANZ planira da nastavi sa podizanjem svesti kroz edukativne kurseve i povećanjem nivoa transparentnosti u pogledu održive i životne sredine.