Pandemija COVID-19 uticala je da svi preusmere fokus na kontrolu širenja virusa, pa je tako i u METRO Cash & Carry briga o zaštiti naših zaposlenih i kupaca zauzela prvo mesto, a potom su došli planovi za održivo poslovanje u vanrednoj situaciji, pomoć i podrška našim partnerima, kao i koraci za saniranje posledica krize. Kao deo ekonomskog sistema koji funkcioniše u vanrednim uslovima, non-stop osluškujemo i pokušavamo da se u pravom trenutku prilagodimo novim okolnostima.
Neke grane privrede, poput ugostiteljstva, ove probleme od početka osećaju akutnije zbog prirode restriktivnih mera koje su na snazi. METRO, kao veletrgovina koja svoje poslovanje fokusira na profesionalne grupe kupaca, od kojih je jedna upravo ugostiteljski sektor, primećuje jasne promene. Nedavni podaci koji su stigli iz centrale kompanije u Diseldorfu, ukazuju da je prodaja HoReCa kupcima, koji su morali privremeno da zatvore svoje kafiće, restorane i hotele, u mnogim zemljama značajno opala, čak do 75%. Odstupanja od uobičajenog poslovanja navele su mnoge uključujući i METRO AG, da povuku ranije donete poslovne prognoze. Međutim, bitnije od toga bilo je brzo reagovati i uvesti niz sveobuhvatnih mera koje će pomoći samoj kompaniji i njenim brojnim zaposlenima, kao i kupcima i partnerima, da svi zajedno i bezbedno prebrode ove izazove.
Fokus METRO-a ostaje na bezbednosti zaposlenih i kupaca, kao i na stabilnom lancu snabdevanja. Ipak, neophodno je početi i sa sprovođenjem koraka koji će pružiti podršku profesionalnim kupcima i tako pomoći u bržoj stabilizaciji i oporavku ugostiteljskog sektora. U trenutku kada se HoReCa sektor značajnije orijentiše ka dostavi i digitalizaciji usluga – METRO Cash & Carry Srbija je kao jednu od mera pomoći uveo podršku svojim kupcima kroz besplatnu promociju na svim svojim online kanalima.
Iako je situacija još uvek jako promenljiva i rano je predstaviti konkretne mere, METRO u Srbiji planira da bude deo rešenja koja će pomoći ugostiteljskom sektoru, sa kojim smo uvek imali pouzdan partnerski odnos.