U društvu Srđana Timarova i Nataše Miljković kompanija Carlsberg Srbija je, simboličnim osvrtom na dobra stara vremena, objavila veliki povratak jednog od svojih najboljih piva – LAV Premium.
U čast povratka svog zlatnog proizvoda na tržište posle više od jedne decenije, Carlsberg Srbija okupila je veliki broj poznatih ličnosti i prijatelja kompanije kako bi se zajedno prisetili decenije postojanja LAV Premium piva. Multimedijalnim performansom oživeo je period od 1998. godine, kada je počela proizvodnja LAV Premiuma, pa sve do 2008. tokom kog je čuveno pivo iz Čelareva nizalo rekorde proizvodnje, prodaje i popularnosti.
„LAV Premium obeležio je čitavu jednu epohu kako zaposlenima u pivari Čelarevo, tako i potrošačima širom zemlje. Njegova prepoznatljiva ambalaža i poseban ukus ostali su urezani u sećanje svima nama i velika nam je čast što vraćamo deo istorije u prodajne objekte širom zemlje“, – izjavio je Marko Simić, Menadžer za lokalne brendove kompanije Carlsberg Srbija.
Specijalno iznenađenje bila je saradnja našeg glumca Srđana Timarova i Nataše Miljković, čuvene televizijske voditeljke i njegove bivše supruge, sa kojom je Srđan izveo uzbudljiv skeč sa osvrtom na deceniju tokom koje su osnovani Google, Facebook, Youtube, premijerno prikazani neki od najvećih filmova današnjice i, između ostalog, decenije kada smo svi uživali u ukusu LAV Premiuma. Ovu ulogu Srđan je odigrao kao zvezda LAV Premium reklame koja datira još iz 2004. godine a koju je, specijalno za ovu priliku, Srđan u potpunosti oživeo kroz performans u pratnji plesne trupe, na oduševljenje svih gostiju.
Među poznatima koji su oduševljeno ispratili ovaj veliki povratak bili su i naši proslavljeni glumci Bojan Perić, Zoran Pajić, Nebojša Dugalić i mnogi drugi.
Uz prepoznatljivu izvornu ambalažu sa srebrnom folijom, LAV Premium se vratio još bolji nego što je nekada bio. Ovo izuzetno pivo sa 4,9% alkohola, zahvaljujući svom sastavu od 100% ječmenog slada, nudi posebno čist i pitak ukus, uz prijatnu gorčinu koja osvežava nakon svakog gutljaja.