Rizik je u osnovi delatnosti osiguranja, a vreme krize, uprkos najvećim izazovima za očuvanje stabilnosti poslovanja, ujedno i prilika za potvrdu korporativnih vrednosti i inovativnost izlaskom iz svakodnevnih okvira rada. Za svaki biznis, dela govore glasnije od svih reči. Fokus UNIQA osiguranja su ljudi: zaposleni, klijenti i svi članovi zajednice u kojoj smo deo društvenog mozaika a ne „izolovano ostrvo“.
Svesni da krizna vremena zahtevaju i veću odgovornost, UNIQA je mobilisala sve raspoložive resurse i koristeći tehnološke mogućnosti, osigurala nesmetano funkcionisanje svih procesa. Zaposlenima je obezbeđen nesmetan rad od kuće a klijentima nastavak besprekornog servisa usluga. Prelazeći sa „face to face“ na telefone, Viber, društvene mreže, imejlove, sačuvali smo, čak i osnažili komunikaciju na svim nivoima. Kontakt centar, telefonski i online servisi dostupni 24 časa za kupovinu proizvoda osiguranja i prijavu štete, 350 ličnih savetnika za osiguranje dostupnih telefonom, video-procena šteta, veb-šop, online plaćanje rata osiguranja – deo su usluga koje je UNIQA implementirala ranije ali su u vremenu socijalne izolacije, dobile dodatnu vrednost.
Vodili smo računa i o našim klijentima starijim od 65 godina, kao i onima koji su u ovom periodu delimično ili u potpunosti ostali bez prihoda – njima smo omogućili odlaganje plaćanja dospelih rata, bez obračuna kamate i uticaja na prava iz zaključenog ugovora. Korisnicima putnog osiguranja koji su boravili u inostranstvu omogućili smo produženje polise iz inostranstva.
Uz poruku da ostanu sigurni kod kuće, građane smo podsetili i na značaj posedovanja privatnog zdravstvenog osiguranja koje pokriva troškove zdravstvenih usluga u više od 800 zdravstvenih ustanova širom Srbije (pregleda, dijagnoza, laboratorije, kontrola, ispitivanja i drugih neophodnih medicinskih usluga). Uz to, osiguranjem doma, mesta u kojem provodimo najviše vremena i koje je postalo naša kancelarija, igraonica, škola, vrtić, prostor za vežbanje, restoran, omogućili smo svima da iz kuće, korišćenjem internet prodavnice, obezbede dodatnu sigurnost i zaštitu.
Ipak, u vreme izolacije i socijalnog distanciranja, važno je bilo i ostati motivisan kod kuće. I u životu kao i u sportu, motiv je glavni pokretač svih aktivnosti neophodnih za ostvarenje malih i velikih životnih pobeda. Kako ostati motivisan kod kuće pitanje je na koje su promoter UNIQA osiguranja, Vaterpolo reprezentativci – Andrija Prlainović, Milan Aleksić, Dušan Mandić i Sava Ranđelović dali odgovor i kroz svoje primere poslužili kao inspiracija mnogima. Kao i svi veliki šampioni kada se nađu pred preprekom, i ovi vaterpolisti u ovom izazovnom periodu primenjivali su iste vrednosti koje dele sa UNIQA osiguranjem, koje su zajedno razvijali u reprezentaciji kao saigrači, a koje su im pomogle da ostanu motivisani kod kuće – Istrajnost, posvećenost, vera u uspeh i večno pitanje – šta možemo da uradimo bolje?
Kao kompanija koja uspeh ne vrednuje samo brojevima već i doprinosom zajednici, UNIQA je do sad uložila preko 100 miliona dinara u društveno odgovorne projekte i u humanitarnu pomoć. Solidarnost smo potvrdili i donacijom od pet miliona dinara zdravstvenom sistemu Srbije za nabavku respiratora i druge neophodne medicinske opreme. Podrškom projektu DokTok za besplatne online i video zdravstvene i psihološke konsultacije građana, koji nemaju simptome virusa COVID-19, doprineli smo i rasterećenju zdravstvenih ustanova od poziva i poseta tokom pandemije
Dajemo da bismo svi imali više i baš kao u redovnim okolnostima, nastavili smo poslovanje u skladu sa poslovnom strategijom i u vremenu krize, nastojeći da zaštitimo ljude jer smo i mi nadasve ljudi, a tek potom profesionalci sa tržišta osiguranja.