Dva metra razmaka – upozorenje koje najčešće čujemo ovih dana, radnja koju posebno odgovorno obavljamo, zbog sebe i drugih. Iako čeznemo za rukovanjem, zagrljajem, ne prelazimo presudna dva metra jer znamo da ona nisu samo rastojanje, udaljenost, ono što nas razdvaja. Upravo su ono što nas spaja i čini prostor za naše buduće zajedničke trenutke.
Kada se stari prijatelji nađu na dva metra, licem u lice, sa pričama uživo, na koje su dugo čekali, njih povezuje mnogo toga. U tom trenutku dva metra nisu samo rastojanje, već jedinstvena bliskost koja pamti mnogo toga. Ta dva metra kriju tajne 20 godina druženja, 10 zajedničkih letovanja, stotine utakmica, desetine slava i zdravica… nebrojeno mnogo žurki, 15 godina kumstva, tri vezane besane noći i pevanje ispod njenog prozora, gledanje teniskih mečevi do zore, zajedničko krečenje garaže zbog opklade… Još kada se isped njih nađe Jelen pivo, tek se otvaraju nova poglavlja bogate istorije. Počinju nove priče, nazdravlja se novim pobedama, stvaraju se nove uspomene. Snaga koja je u nama udaljenost pretvara u blizinu, teške trenutke u izazove, ozbiljne igrače u pobednike.
Apatinska pivara i Jelen pivo prepoznali su trenutak u društvu kada je važno pozvati na ličnu, ali i kolektivnu odgovornost, i sve to uz neraskidivu povezanost brenda i njegovih fanova. Novom TV reklamom pokazali su da brendovi koji imaju šta da kažu nisu angažovani samo onda kada se slavi, već jasno govore i onda kada je posebno važno da ih svi čuju.
Što je najvažnije, zadržali su ono prepoznatljivo, jaku, prijateljsku vezu brenda i potrošača, koju čuva snaga Jelena. Pored toga, pokazali su da suština pravog prijateljstva nije samo fizička, opipljiva bliskost, već iskustva za pamćenje i zajednički trenuci koji tek dolaze. Pivo sa tradicijom pamti stara okupljanja, ali kao svedok uvek dobrog druženja, zna da će nova biti još veselija. Jer snaga je u svima nama.