Tradicionalni seminar “PR Days 2019 – Internet (r)evolucija” održan je 10. i 11. maja na Fakultetu političkih nauka u Beogradu.  Na ovogodišnjem jedanaestom seminaru govorili su stručnjaci iz oblasti medija, novinarstva, odnosa sa javnošću i marketinga o različitim aktuelnim temama iz ovih sfera, a organizovao ga je PR tim Fakulteta političkih nauka.

Prvog dana, na otvaranju su govorili dekan Fakulteta Dragan R. Simić, prodekan za studije II i III stepena i profesor Odnosa sa javnošću Veselin Kljajić i koordinatorka za odnose sa javnošću Fakulteta političkih nauka Dijana Justić koji su istakli značaj ove konferencije za sve studente.

Na prvom predavanju ovogodišnjih PR dana , o tome da li je digitalizacija ubila PR govorila je generalna direktorka agencije „Represent Communications“ Tamara Jokanović. Ona je istakla da se ne može reći da je digitalizacija ubila PR, ali ga jeste preokrenula i usmerila. „Moramo da idemo u korak sa digitalizacijom, a kod nas u Srbiji je ona tek u povoju. Potrošačke navike nisu kao u zapadnim zemljama. TV i štampa su i dalje dominantni izvori informisanja“, zaključila je Jokanović.

Naredna predavanja bila su posvećena temama  „Komunikacija start up-ova u svetu komunikacija” o čemu su govorili koordinator StartUp centra na EKOF-u Nenad Stajić i osnivač “Shootset Startup” Mihajlo Petrov i “Automatizacija i profesije budućnosti” gde su govornici bili osnivač agencije “Simplify consulting” Ivan Pribićević i osnivač MojaFirma.rs Ivan Minić. Poslednje predavanje prvog dana bilo je ”PR i influenser: Ljubav na prvi… Klik?” i više o ovome otkrila nam je Dragana Todorović, Senior PR menadžer agencije “Right”, a ovo predavanje je obeležila i gošća iznenađenja influenserka Nela Bunčić- Yugoslovenka.

 Na prvom predavanju drugog dana seminara direktori i partneri agencije “CTA komunikacije” iz Hrvatske govorili su kako su se suočili sa izazovima digitalizacije i na koji način su ih pobedili. Petar Tanta predočio je važnost sadržaja za stvaranje uspešne kampanje. „Internet nije pojeo PR, samo mu je dao novo značenje i neki drugi kanal“, rekao je direktor agencije CTA komunikacije Tanta. Njegov poslovni partner Gordan Turković ukazao je da je za dobru promociju važno koristiti sve vrste medija kako bi se obuhvatili ljudi različitih starosnih doba. „Od izuzetnog je značaja konstantno komunicirati i obaveštavati publiku o svojim postupcima“, naglasio je Turković. 

Sledeće predavanje bilo je “PR & digitalne komunikacije u kulturi: kako komunicira Laguna” o čemu su govorili PR menadžer Lagune Tanja Ljubisavljević Vučković i predstavnik sektora za digitalni marketing Ivan Dabetić.

Na završnom panelu, ovogodišnjeg seminara “PR dani 2019“, pod nazivom „Medijska pismenost: prepoznaj lažnu vest“, učestvovali su Maja Vukadinović, kulturolog i stručnjak za za medije, Biljana Stepanović, generalna direktorka Business Info Group, Vesna Radojević, novinarka KRIK-a i urednica na projektu Raskrikavnje i Tihomir Stanić, glumac Ateljea 212 .

U zaključku panela, panelisti su se osvrnuli na predlog rešenja za bolju medijsku pismenost mladih i istakli da država treba da prestane sa proizovdnjom lažnih vesti, a da institucije treba da počnu više da se bave tim problemom. Panelisti su predložili da u škole treba uvesti finansijsku i medijsku pismenost.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.