Domaća kompanija „Nectar“ iz Bačke Palanke prva je prijavila svoje sokove “ariljsku malinu” i “oblačinsku višnju” za dobijanje žiga “čuvarkuća” Privredne komore Srbije. Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije prilikom posete „Nectaru“, zajedno sa direktorom te kompanije Mihailom Jankovićem, pozvao je ostale privrednike koji proizvode kvalitetne proizvode od domaćih sirovina da učestvuju u projektu “Stvarano u Srbiji“.

 „Moram da priznam da sam zaista priželjkivao da Nektar bude među prvima, ako ne i prvi, koji se prijavio da dobije žig koji zaslužuje, jer je tokom godina ova kompanija pokazala da čuva našu zajedničku kuću, ovu zemlju i da na najbolji način, ne samo afirmiše domaće proizvode, već  kreira čitav lanac vrednosti, od čoveka koji pravi i proizvodi na poljoprivrednom dobru, do svih onih koji su uključeni u proizvodnju i preradu,  transport i izvoz, što nije vidljivo kada kupujete neki sok“, izjavio je Marko Čadež. 

On je istakao da je ideja „čuvarkuće“ nastala na viziji osnivača „Nectar“ kompanije. „Kada smo razvijali ovu ideju meni je u glavi bio Slobodan Radun, čovek koji je napravio i osnovao ovu firmu, i koji je za Srbiju uradio mnogo. Njegova vizija bila je da nije svejedno šta kupujete, da li kupujete jabuku u Vladičinom Hanu ili je uvozite iz Poljske, kao i da je važno da sok koji kupite ima vrednost koju su stvarale stotine ljudi ovde u Srbiji“, rekao je predsednik PKS.

“Pozdravljamo odličnu inicijativu koja se poklapa i sa našim naporima da stvorena dodata vrednost ostane u Srbiji i zato smo prvog dana prijavljivanja, podneli prijavu. Nektar je domaća, porodična kompanija i fokusirana je na domaće voće kroz saradnju sa preko 10.000 farmera i imamo najveće kapacitete prerade voća u celom regionu.  Važno je da se svi uključimo u ovu akciju jer će korist takve podrške za privredu Srbije, ali i sve građane, biti zaista velika. Ako pogledamo primer samo naše industrije, od domaćeg soka koji se proizvodi od domaćih sirovina, 85 odsto vrednosti ostaje u Srbiji (lokalne plate, porezi, domaća sirovina, lokalne usluge, maloprodaja), dok kod uvoznog soka samo 25 odsto njegove vrednosti  ostaje u Srbiji. Želimo da se žig čuvarkuće nađe na što većem asortimanu naših proizvoda, a već smo podneli prijave za naše sokove ‘ariljsku malinu’, ‘oblačinsku višnju’ i podnećemo prijave za jabuku, breskvu ali i domaći ‘tomatello’ pasirani paradajz i džemove“, izjavio je Mihailo Janković, direktor Nectar kompanije.

Privredna komora Srbije pokrenula je akciju „Stvarano u Srbiji“, usmerenu na podršku domaćim proizvodima i proizvođačima, kao i na jačanje  svesti potrošača o značaju kupovine domaćih proizvoda. Firme koje žele da njihovi proizvodi ponesu žig „Čuvarkuća“, od 16. juna mogu da se prijave Privrednoj komori Srbije. Detaljnije informacije na portalu: stvaranousrbiji.rs.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.