U želji da izađe u susret klijentima koji planiraju putovanje u inostranstvo i pruži im sigurnost, UNIQA je omogućila kupovinu putnog osiguranja sa dodatnim pokrićem za posledice izazvane pandemijom COVID-19.

Kao i kod standardne polise putnog osiguranja, UNIQA je klijentima omogućila da i za slučaj pandemije COVID-19, preduprede troškove od nekoliko stotina do nekoliko hiljada evra, koliko koštaju najjednostavniji medicinski pregledi ili hospitalizacija u inostranstvu. Polisa putnog osiguranja sa doplatkom za COVID-19 važi za sve evropske zemlje, uključujući Rusku federaciju i Tursku. Obuhvata organizaciju neophodne zdravstvene pomoći, pokriće troškova dijagnostike, pregleda ovlašćenog lekara, testiranja zbog ispoljavanja simptoma infekcije korona virusom  i nabavku lekova – bolničko i vanbolničko lečenje u zemlji boravka do iznosa od 30.000 evra. Putno osiguranje sa dodatnim pokrićem ne uključuje preventivno testiranje na korona virus i troškove boravka u karantinskoj izolaciji.

Klijenti  putno osiguranje sa dodatnim pokrićem  za COVID-19 za samo 1,6 evra  po danu boravka u inostranstvu, mogu kupiti individualnu polisu i platiti online (karticom) preko veb šopa na veb sajtu www.uniqa.rs  ili u svim poslovnicama UNIQA osiguranja, ali i u partnerskim turističkim agencijama i bankama. Da bi uz putno osiguranje imali obezbeđeno pokriće i za COVID-19, potrebno je da navedu da žele i ovo dopunsko osiguranje, odnosno, ukoliko kupovinu obavljaju preko veb šopa, izaberu opciju koja sadrži i dopunsko COVID-19 pokriće.

Uz puno razumevanje za brige roditelja, UNIQA je dodatne pogodnosti omogućila korisnicima porodičnog putnog osiguranja. Dvoje odraslih i dvoje dece, za 5.255 dinara, koliko je potrebno da izdvoje na ime osiguranja, mogu da budu bezbrižni 10 dana u zemljama širom Evrope, sigurni da u slučaju potrebe, uvek i svuda mogu da računaju na pomoć UNIQA osiguranja.

Kupljena polisa putnog osiguranja, obezbeđuje pokriće zdravstvenih troškova tokom celog boravka u inostranstvu, a korisnicima pruža i dodatnu sigurnost jer obezbeđuje i osiguranje doma dok su na putu.

Za aktiviranje putnog osiguranja u slučaju nezgode ili iznenadne bolesti u inostranstvu, sa uračunatim COVID-19 pokrićem ili bez njega, osiguranici samo treba da pozovu UNIQA Centar za pomoć (na fiksni broj telefona  +381 11 36 36 955 ili Viber broj: +381 63 36 75 99) koji potom klijente upućuje u najbližu zdravstvenu ustanovu, bez potrebe da bilo šta direktno plaćaju bolnici. Operateri UNIQA osiguranja dostupni su 24 sata dnevno, 365 dana godišnje.

UNIQA je lidersku poziciju na tržištu putnog osiguranja i poverenje osiguranika opravdala kako proširenjem pokrića za COVID-19, tako i odgovorom zahtevima klijenata koji, u skladu sa izabranim paketom, žele dodatnu zaštitu za slučaj drugih nezgoda i iznenadnih situacija u inostranstvu. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.