Ugovor o izradi projektno-tehničke dokumentacije za projekat izgradnje metroa u Beogradu potpisali su danas predstavnici gradske uprave, javno-komunalnog preduzeća „Beogradski metro“ i francuske kompanije „Ežis“.
Potpisivanju ugovora prisustvovali su ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović, zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić i ambasador Francuske Žan-Luj Falkoni.
„Potpisivanjem komercijalnog ugovora za izradu studije izvodljivosti za izgradnju beogradskog metroa realizujemo donaciju Vlade Francuske i započinjemo realizaciju najveće infrastrukturne investicije u ovom delu Evrope, vredne šest milijardi evra“, rekla je Mihajlović, saopštio je njen kabinet.
Najavila je da će studija izvodljivosti biti gotova za godinu i po, kada će započeti izgradnja metroa dugog 60 kilometara, sa 60 stanica.
„Beogradski metro jedan je od najzahtevnijih projekata kojem pristupamo i ne bi bio moguć da nema dobrih odnosa Srbije i Francuske, zahvaljujući predsednicima Aleksandru Vučiću i Emanuelu Makronu. Ovaj projekat zahteva najbolje kompanije i stabilnu vladu koja će ga realizovati. U pitanju je investicija značajna za dalji razvoj naše zemlje, jer kriza će proći, a ekonomija i investicije moraju da idu napred“, rekla je ministarka.
Vesić je kazao da se na izgradnju beogradskog metroa čeka pola veka, i da će krajem sledeće godine započeti izgradnja zahvaljujući saradnji gradske uprave sa Vladom Srbije.
„Govorimo o projektu od nacionalnog značaja, čija realizacija ne bi bila moguća bez podrške predsednika i Vlade. Nema rukovodeće garniture koja nije obećavala metro, ali ova vlast će pomoći u realizaciji projekta“, rekao je on.
(Beta)
Bobby
“Potpisivanjem komercijalnog ugovora za izradu studije izvodljivosti za izgradnju beogradskog metroa realizujemo donaciju Vlade Francuske i započinjemo realizaciju najveće infrastrukturne investicije u ovom delu Evrope, vredne šest milijardi evra” Овиме је званично отворено коруптивно надметање, ко ће и кога колико да поткупи у циљу добијања посла. Ово је "донација", колико сам ја космонаут. Уз то, како то обично бива, француски пројекат сигурно неће обухватити кинеске, или било чије друге, компоненте. Ово је све требало радити много транспарентније, без било чијих "донација" и сличних утицаја. Било би скупље у почетку, али би се у коначном добио јефтинији, а једнако квалитетан производ, А ову "донацију" из "љубави" Макрона и Вучића, ионако ћемо платити, неважно да ли са првом привременом, или окончаном ситуацијом извођача.