Toyota predstavlja svoj novi dizajn brenda u Evropi, s izmenjenim rešenjem logotipa marke i tipografijom. Time se najavljuje nova era za Toyotu, kao nastavak razvoja od automobilske kompanije ka kompaniji mobilnosti. Razvijen na osnovu sve raznovrsnijih potreba kupaca koji se okreću Toyotinom brendu, radi sve većeg korišćenja proizvoda i usluga mobilnosti, novi jezik dizajna je primenljiv za sve digitalne i klasične potrebe.
Novi vizuelni identitet zasniva se na jednostavnosti i sledi četiri ključna pravila: predviđanje, spremnost za mobilnost, naglašen premijum utisak i potpuna doslednost za primenu u svim poslovnim jedinicama i povezanim brendovima.
Novim rešenjem, Toyotin logotip pretvoren je u jednostavan dvodimenzionalni znak, dok je ime Toyota uklonjeno, s obzirom da je sam znak već vrlo poznat širom Evrope. Dizajn nagoveštava jednostavnost, prozračnost i savremenost, i savršeno je prilagođen kako digitalnom, tako i fizičkom svetu oko nas. Novi logotip naći će primenu u svim komunikacionim aktivnostima, dok će postojeći logotip i dalje biti korišćen na vozilima. Dosadašnje označavanje prodajno-servisne mreže ostaje nepromenjeno i biće razmatrano u sklopu strategije razvoja Toyota 2025.
Za novi vizuelni identitet korišćena je posebna tipografija, Toyota Type, višenamenski font pogodan za korišćenje kako na mreži, tako i za druge namene, koji omogućava otvoren i angažovan pristup korisnicima. Novi identitet označava i korak napred u digitalnoj rešenosti kompanije da proširi internet prodaju u Evropi.
Novi logotip odlikuje se poboljšanom jasnoćom i doslednošću u primeni za različite poslovne aktivnosti Toyote, uključujući izmenu naziva – Toyota Insurance Management sada se zove Toyota Insurance Services imajući u vidu širenje poslova i rast povezanih usluga, uz nove mobilne proizvode. Što se tiče poslova s korišćenim automobilima, Toyota Plus preimenovana je u Toyota Approved Used.
Didije Gambar (Didier Gambart), potpredsednik, Prodaja, Marketing & Korisničko iskustvo, Toyota Motor Europe: “Razvili smo novi vizuelni izgled brenda imajući na umu ‘sutrašnjicu’. Naš cilj bio je da kupcima ponudimo još bolju povezanost, čineći ih bezbrižnim tokom Toyotinog ubrzanog širenja programa elektrifikacije vozila, mobilnih usluga i internet prodaje. Dizajn sada služi kako bismo se bolje povezali sa kupcima u mnogim oblastima, što i sami mogu da iskuse po prvi put povodom lansiranja novog modela Yaris Hybrid, našeg naprednog i potpuno novog gradskog automobila četvrte generacije”.