Danski brend piva Tuborg objavio je povratak Tuborg Open kampanje, koja se održava četvrti put po redu, a ovog puta udružili su se sa dobitnicima Grammy nagrade, The Chainsmokers, kako bi doneli novu muziku fanovima širom sveta.
Tuborg OPEN i Chainsmokers, jedni od najpopularnijih muzičkih izvođača današnjice, udružili su snage kako bi učinili „otkrivanje muzike“ zabavnijim i prijatnijim nego ikada ranije, pozivajući fanove iz celog sveta da se pridruže kampanji, zajedno sa nekim od najvećih i najboljih muzičkih zvezda u Evropi i Aziji.
U kampanji će učestvovati izvođači iz Srbije, Bosne, Bugarske, Kine, Nepala i Uzbekistana. Ovi izvođači će kreirati potpuno novu muziku koristeći nezaboravni ritam pesme “Hope”, sa albuma sastava The Chainsmokers , “ Sick Boy”, koja je do sada dostigla preko bilion strimova širom sveta.
Muzika koju će izvođači kreirati u kampanji, biće sačinjena od jedinstvenih zvukova koji potiču iz nekoliko različitih žanrova, uključujući pop, rock, hip-hop i folk, pružajući svima priliku da dožive novu muziku iz različitih kulturnih miljea, koja pomera granice onoga što poznaju i vole.
Chainsmokersi, producentski duo koji čine Alex Pall i Drew Taggart, dostigli su internacionalnu slavu 2016. godine. Probili su se sa hitovima „Don’t Let Me Down“ u kom vokale izvodi Daya i „Closer“ u kom vokale izvodi Halsey. U aprilu 2017. godine, grupa je izbacila svoj debi album “Memories… Do Not Open”, na kome se nalazi i neverovatni multi-nagrađivani hit: „Something Just Like This“, u saradnji sa grupom Coldplay.
Govoreći o mogućnosti da vidi kako talentovani izvođači širom sveta tumače njihovu muziku, Drew Taggart je rekao: “Definitivno smo zainteresovani da vidimo kako će to ljudi protumačiti. Ova kampanja uključuje toliko različitih kultura da je nemoguće predvideti kako će izvođači interpretirati ili reinterpretirati naše pesme. Biće veoma interesantno videti kako se spajaju različiti kulturni uticaji sa našom muzikom.”
Alex Pall je dodao: “Pružena je mogućnost svim ovim neverovatnim izvođačima širom sveta da uključe svoju kulturu, svoje iskustvo i svoj muzički ukus u našu muziku. To je veoma uzbudljivo jer su ovo veoma posebne zemlje sa neverovatnom kulturom i bogatom muzičkom istorijom. Kampanje kao što je Tuborg OPEN čine muziku većom a svet manjim. ”
Nakon tri uspešne godine ponovnog stvaranja muzike sa Tuborg OPEN kampanjom, Srbija se još jednom našla na globalnoj muzičkoj mapi brenda Tuborg i pridružiće se bitu jednih od najpopularnijih umetnika širom sveta. Nakon velikog uspeha koji je postigao prošle godine radeći kaver za numeru „Rockabye“ benda Clean Bandit, Marko Louis dobija još jednu priliku da očara obožavatelje muzike širom sveta, sa njegovim jedinstvenim osećajem za muziku, ritam, perkusije i stil.
Istaknuti muzičar, poznat po svom specifičnom pristupu muzici, izabran je da pokaže svoju umešnost i talenat kroz Tuborg OPEN kampanju i ove godine, i kroz igru sa svetskim hitom Chainsmokersa stvoriće svoje remek delo, donoseći uzbuđenje i raznolikost već poznatim ritmovima.
Govoreći o prilici da sarađuje sa muzičkim duom The Chainsmokers, Marko je rekao: „Karakterističan bit pesme „Hope“, velika je inspiracija za igru sa neobičnim muzičkim elementima, vokalima, beatboxom, to je vrsta kreativnosti kojoj se uvek radujem, posebno kada to radim pod okriljem tako velikih umetnika. Zadovoljstvo mi je da sam ponovo deo ove kampanje, s obzirom da je prošla godina donela toliko sjajnih stvari i novog iskustva u mom životu i karijeri, da ne mogu biti više ponosan. Nadam se da ćemo napraviti hit koji će zavrteti leto, i jedva čekam da svi čuju kako sam implementirao ovaj prepoznatljivi „hook“ u novi Tuborg OPEN hit.
Kao deo kampanje, fanovi širom sveta moći će da #JoinTheBeat sa stilom, koristeći novi AR filter na društvenim mrežama, koji će im omogućiti da objave video snimke sebe kako uživaju u novim pesmama čim ih njihovi omiljeni izvođači objave.
Milan Shah, internacionalni marketing menadžer za brend Tuborg, rekao je: “Tuborg ima dugogodišnju povezanost sa muzikom, obzirom da je više od 60 godina uključen u neke od najvećih i najboljih muzičkih festivala širom sveta. Od pokretanja Tuborg Open kampanje 2017. godine, nismo mogli ni da zamislimo kakav će uticaj imati. Ova kampanja rezultirala je sa više od 25 novih pesama, omogućila je izvođačima širom sveta da sarađuju sa globalno poznatim izvođačima kao što su Major Lazer, Clean Bandit, Diplo i MØ i veoma nam je drago da nastavljamo ovu tradiciju sa duom The Chainsmokers u 2020. godini. Cilj Tuborg Open kampanje je oduvek bio širenje vidika publike i pružanje prilike ljudima da iskuse novu muziku iz različitih kulturnih pozadina i tako će biti i ove godine.”
Fanovi muzike mogu da saznaju više o Tuborg OPEN kampanji na linku: https://www.tuborg.com/sr-rs/tuborg-open/