Kompanija Lidl Srbija u saradnji sa humanitarnom organizacijom „28. jun“ dodelila je pakete namirnica korisnicama Sigurne kuće Sombor, koje su učinile bitan korak obrativši se za pomoć, a sada, spremne za promene, napuštaju ovu ustanovu.

Kao znak podrške ženama – žrtvama nasilja, kompanija Lidl Srbija odazvala se akciji organizacije „28. jun“ i za štićenice Sigurne kuće Sombor obezbedila 50 paketa dobrodošlice. Paketi sa proizvodima za ličnu i kućnu higijenu, kao i osnovnim dugotrajnim namirnicama, uručeni su ženama koje odlaze iz te Sigurne kuće.

Usluge sigurnih kuća nisu običan socijalni servis. Ovde govorimo o životima žena i njihove dece. Pored psihološkog i savetodavnog rada, kao i pravne pomoći koje žrtve nasilja dobijaju u sigurnim kućama, nedostaju specijalizovani programi ekonomskog osnaživanja usklađeni sa individualnim potrebama korisnica i prilagođeni uslovima tržišta rada i lokalnoj privredi. Takođe, neophodan je upravo i ovaj korak kompanije Lidl Srbija i organizacije „28. jun“, koji su u skladu sa svojom socijalno odgovornom politikom i humanitarnom delatnošću doprineli lakšem izlasku štićenica iz Sigurne kuće. Sigurna kuća i njene korisnice sa decom izrazile su veliku zahvalnost na donaciji koja će im olakšati novi početak”, izjavila je rukovodilac Sigurne kuće Tamara Savović.

Donacija namirnica samo je jedna od aktivnosti koju je Lidl preduzeo u cilju pružanja pomoći Sigurnim kućama i ženama koje se bore da obezbede bolji život sebi i svojoj deci. Kao društveno odgovorna kompanija, Lidl Srbija podržava akcije koje pomažu njihov oporavak, što bolji i kvalitetniji život.

Lidl se priključio i globalnoj inicijativi za poboljšanje položaja žena na radnom mestu. Potpisivanjem „Principa Ujedinjenih Nacija za osnaživanje žena“ (WEPs), kompanija se javno obavezala na poštovanje i promovisanje principa jednakosti unutar nje, kao i tamo gde njeno poslovanje može da ima uticaj.

„Drago nam je da možemo pomoći ženama koje su hrabre i suočavaju se sa velikim promenama u životu. Ujedno želimo da skrenemo pažnju na ovaj društveni problem, a u skladu sa inicijativom Ujedinjenih nacija za osnaživanje žena nastavićemo da se zalažemo za jednakost i poboljšanje njihovog položaja, kako u okviru naše kompanije, tako i u društvu“, istakla je Jasmina Šrndić iz korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija.

Sigurnim kućama potrebna je pomoć u svakodnevnom funkcionisanju, a osluškujući potrebe zajednice u kojoj posluje, kompanija je prošle godine kroz saradnju sa Fondom B92, donirala četiri tone hrane korisnicama sedam sigurnih kuća u Srbiji, u Beogradu, Somboru, Zrenjaninu, Sremskoj Mitrovici, Pančevu i Vranju.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.