New Moment New Ideas Company proglašena je za najbolju agenciju za odnose s javnošću u kategoriji velikih agencija, dok je Chapter 4 proglašen za najbolju agenciju za odnose s javnošću u kategoriji malih i srednjih agencija. Specijalnu nagradu novinarskog žirija, koja je ove godine po prvi put dodeljena osvojio je projekat „Mančester junajted škola fudbala“ kompanije Eurobank Srbija i agencije New Moment.
Ovu odluku doneo je stručni žiri Društva Srbije za odnose s javnošću koji je sinoć na 23. po redu dodeli nagrada nagradio najbolje agencije, projekte, inicijative, pojedince, i kampanje koje su pristigle na konkurs.
,,Kao i cela ova godina, koju je obeležila pandemija kornoavirusa i koja je izuzetak i u našim životima i u profesijama, i ovo takmičenje je u 2020. izuzetak. Evo nas večeras onlajn, umesto na Prijemu, ali sve to nas nije sprečilo da okupimo 60 najboljih radova, projekata i kampanja od kojih možemo i da naučimo nešto novo, ali i da dobijemo inspiraciju i motivaciju! U kakvim god da smo okolnostima, komunikacija je vitalni faktor spajanja društva. Tako je oduvek bilo. Tako će i biti! Čestitam svim učesnicima, finalistima i nagrađenima i vidimo se dogodine na Priznanju 2021. U međuvremenu nastavljamo da se zalažemo za očuvanje, razvoj i stručno unapređivanje profesionalne oblasti komunikacije i odnosa s javnošću…“, istakao je Dušan Stojaković, predsednik Društva Srbije za odnose s javnošću, na dodeli nagrada.
Pored priznanja za najbolju agenciju godine u kategoriji velikih agencija, New Moment New Ideas Company, osvojila je nagrade u čak 6 kategorija ovogodišnjeg PRiznanja, a to su: nagradu u kategoriji Interne komunikacije za projekat “Tresiba” kompanije Novo Nordisk, nagradu u kategoriji Brend PR za projekat “Lavovski za orlove” kompanije Carlsberg Srbija, nagradu u kategorijii Komunikacija u javnoj upravi za projekat „Svečano otvaranje trening centra NAJU“, Nacionalne akademije za javnu upravu, nagradu u kategoriji Lokalizacija međunarodne kamanje za projekat „Always at home“ kompanije P&G, nagradu u kategoriji Niskobudžetni projekat komunikacije za kampanju „Neli“ i nagradu u kategoriji PR događaj za kampanju “ „Nespresso launch” kompanije Nespresso. Čime je New Moment New Ideas Company postala i najuspešnija agencija po mišljenju stručnog Žirija u kategoriji velikih PR agencija.
Chapter 4, je pored nagrade za najbolju PR agenciju u kategoriji malih i srednji preduzeća osvojio i nagradu u kategoriji Komunikacija društveno odgovornog projekta za kampanju „Zajedno za kuću koju zaslužuje svaki Superheroj“, kompanije Mastercard.
U dve kategorije ovogodišnjeg takmičenja dodeljena su dva priznanja, odnosno radovi su imali podjednak broj bodova. To su kategorije: Korporativne komunikacije za velika preduzeća u kojoj su nagradu osvojili kompanija Erste banka za projekat “#THEFUTUREISYOURS” i kompanija Hemofarm za projekat „Jubilej 60 godina Hemofarma“ koji je osmislila agencija Brendon, uz kreativnu podršku Kreative Unlimited i PR podršku agencije Represent Communications, i kategorija Brend PR u kojoj je Priznanje pored New Momenta osvojio Represent Communications za kampanju Beba bira gde, za Rosu.
Kampanja Beogradske filharmonije “Filharmonijska online sezona” osvojila je priznanje za najbolju Digitalnu komunikaciju.
Nagrada u oblasti PR komunikacija u integrisanim kampanjama pripala je Erste banci za projekat ”#ErsteZnali” dok je EU delegacija u Republici Srbiji osvojila nagradu za Komunikaciju u neprofitnom sektoru za projekat “Oni su heroji”.
Dušanu Stojakoviću, predsedniku DSOJ-a i stručnjaku za odnose sa javnošću, uručena je specijalna nagrada “Srđan Đurić” za sveukupni doprinos profesiji, uz poseban fokus na pozicioniranju danas globalno važne teme – održivog razvoja.
Dok je nagrada „Dr Dragutin Vračar“ koja se dodeljuje za najbolji akademski rad u oblasti komunikacija i odnosa s javnošću pripala Siniši Gajinu sa Tehničkog fakulteta „Mihajlo Pupun” u Zrenjaninu.
Na ovogodišnji konkurs stiglo je 60 prijava u 13 kategorija, dok je o najboljima odlučivalo 12 eminentnih stručnjaka iz oblasti komunikacija, na čelu sa Brankom Conić, ekspertom za strateške komunikacije. Pored Branke članovi ovogodišnjeg Žirija za dodelu PRIZNANJA su: Ana Mirković, Institut za digitalnu komunikaciju, prof dr. Danijela Lalić, Fakultet tehničkih nauka Novi Sad, Ivanka Rendulić, Senior Account Manager, New Media Team, Katarina Todosijević, PR Agency Director New Moment New Ideas Company, Gorana Grozdanić, ekspert za odnose sa javnošću, filmski i televizijski producent, Marjan NIkolić, External Affairs Expert, prof. MIlica Slijepčevič, Univerzitet Metropolitan, Dunav osiguranje, Mila Zavođa, direktor agencije ADAM studio i član UO DSOJ-a, Petar Stanojlović, profesor fakulteta Savremenih umetnosti u Beogradu i reditelj RTS-a, Sonja Marić, direktorka sektora za marketing i korporativne komunikacije, UNIQA osiguranja i Žana Ranković, specijalista za PR i marketing, Sava osiguranje. Novinarski žiri činili su: Sreten Radović, Milan Ćulibrk, Branko Rosić, Aleksandar Đondović, Robert Čoban, Miloš Milovanović, Ivana Zarić i Danijela Buzurović.