Proizvođač energetskog pića „Red Bul“ profitira od „afere Ibica“ zbog koje je „pao“ doskorašnji austrijski vicekancelar Hajnc Kristijan Štrahe.

Video snimci lidera Slobodarske partije Austrije (FPO) kako navodnoj nećaki jednog ruskog milijardera nudi državne poslove u zamenu za finansijsku podršku njegovoj stranci, zbog čega je morao podneti ostavku na sve političke funkcije, doneo je Red Buli marketinšku vrednost od 1,32 miliona evra.

Naime, na snimcima se pila votka „Red Bul“, koja je i pominjana preko svih medija koji su o ovoj aferi izveštavali.

Samo pominjanje imena Red Bul u člancima u štampanim medijima bila je neprocenjiva kampanja ovom proizvođaču u vrednosti od 1,32 miliona evra, a audio-vizualno pominjanje i razni komentari preko društvenih mreža nisu uračunati u tu svotu.

Za kampanju koja bi dovela do sličnog rezultata podizanja svesti za Red Bul, komapnija bi morala da plati više miliona evra, preneo je Tanjug i B92.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.