Usprkos pandemiji korona virusa, JYSK Srbija postigao porast EBIT-a i rekordne rezultate u finansijskoj godini 2019/2020.

Iako je za većinu maloprodaje 2020. bila izazovna, mnogi Srbi odlučili su da kupuju u skandinavskom trgovačkom lancu JYSK. Kako bi poboljšali kvalitet svakodnevnog života u svojim domovima, upustili su se u uređenja interijera, ali i eksterijera.

Odlukom Kriznog štaba, zbog korona virusa, JYSK-ove prodavnice u proleće su bile delimično zatvorene a ostatak je funkcionisao sa prilagođenim radnim vremenom. To je predstavljalo veliki izazov, kako finansijski  tako i logistički, jer je JYSK u tom periodu zabeležio veliki porast online narudžbina. Međutim, kada su prodavnice ponovo otvorene i u toku leta kupci su se vratili u prodavnice.

Kao rezultat, JYSK Srbija postigao je fantastične rezultate sa prometom od 5.574.892.942 RSD  i EBIT-om od 737.920.251 RSD, što čini povećanje prometa za 25,1 posto i EBIT-a za 124,8  posto, u odnosu na prethodnu finansijsku godinu.

 “Pre svega zahvalila bih se svim našim radnicima. Odradili su fantastičan posao uprkos izazovnim okolnostima i neizvesnosti situacije. Prioritet nam je bio pre svega da osiguramo bezbednost našim kupcima i radnicima. Ali, ono što je u ovom trenutku najbitnije je pažljivo upravljanje raspoloživim resursima jer treba gledati dugoročno i nastaviti rasti kroz ulaganje u preuređenja postojećih prodavnica kako bismo našim kupcima omogućili inspirativniji doživljaj kupovine, otvaranja novih prodavnica, kao i kontinuirano ulaganje u radnike u sklopu razvojnih programa”, izjavila je Vesna Kukić Lončarić, Country manager za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju.

Tokom prošle finansijske godine najveći rast prodaje i pozitivni rezultati zabeleženi su na kategorijama dušeka, nameštaja i baštenskog nameštaja i dekoracijama što čini okosnicu JYSK-ovog poslovanja. Ali, ono što je postalo još važnije za JYSK su napori kompanije da postane održivija.

 “JYSK je uvek bio usmeren na odgovorno poslovanje. Tokom protekle finansijske godine preduzeli smo neke značajne korake, uključujući novi i održiviji dizajn ambalaže, definisali datum prelaska na drvo sa 100% FSC sertifikatom, uveli niz dodatnih proizvoda izrađenih od recikliranih materijala i postali član BCI (Better cotton initiative). Međutim, puno je toga još pred nama”, kaže Vesna Kukić Lončarić

Pozitivan rezultat JYSKa Srbija deo je uspešne JYSK priče na globalnom nivou, koji posluje u više od 2.900 prodavnica u 51 državi sveta sa rekordnim rezultatom od od 4,1 milijarde EUR ukupnog prometa i zaradom od 489 miliona EUR pre oporezivanja.

JYSK je otvorio svoju prvu prodavnicu u Srbiji 2011. godine, a danas posluje sa 35 prodavnica i zapošljava 341 radnika.

Rezultat JYSK Srbija za 2019/2020

  • Promet: 5.574.892.942 RSD
  • U 2019/2020 u odnosu na finansijsku godinu ranije rast prometa za 25,1 %
  • EBIT: 737.920.251 RSD
  • U 2019/2020 u odnosu na finansijsku godinu ranije porast EBITa za 124,8 %
Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.