Verovatno ste primetili, ali niste razmišljali o tome da se pomorandže u supermarketu uvek prodaju u crvenim mrežicama. Za razliku od toga limun je u beloj ili zelenoj mrežici.

Razlog ovakvog pakovanja uopšte nije slučajan. U crvenoj mreži pomorandže izgledaju „rumenije“, to jest poželjnije, pa je i verovatnoća veća da ćete poželeti da ih kupite, prenosi N1.

Trgovci se služe trikovima i kad su u pitanju limun ili grejp kojima najbolje odgovara bela ili zelena mrežica.

Nije slučajno ni to da su korpe u prodavnicama sve veće. Martin Lindstrom, autor knjige koja se bavi trikovima trgovaca, kaže da s većim korpama kupci kupuju 19 odsto više.

Jedan od načina da povećaju prodaju je i trik trgovaca da frižidere s mlekom i mlečnim proizvodima stave na kraj prodavnice, nadajući se da će kupcima još nešto „zapasti za oko“ dok idu ka osnovnim životnim namirnicama koje kupuju svakodnevno.    

Komentar(1)

  1. Kupac
    8. jun 2019. 13:40

    Kada vidim ogromnu korpu koju treba da vučem sa sobom ili jene uzmem ili ne uđem u tu prodavnicu ! Jel su i o tome razmišljali?

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.