Apple se više neće oslanjati na već pomalo iscrpljeni izvor prihoda od iPhonea, koji je nesumnjivo najuspešniji hardverski proizvod generacije.
Kompanija se okreće medijskom biznisu i digitalnim pretplatama kako bi ostvarila novi rast. Generalni direktor Tim Kuk objavio je uvođenje novog striming servisa Apple TV Plus (koji će uz starije serije i filmove imati originalne serije i filmove), Apple News Plus i Apple Pay kreditne kartice.
Nove usluge dizajnirane su kako bi povezale hardverski deo (iPhone, iMac) sa novim uslugama. U novom video-servisu Apple računa na prednost u odnosu na konkurente.
U januaru je bilo aktivno 1,4 milijarde Appleovih uređaja, od čega 900 miliona iPhonea. Pored toga, kompanija ima 360 miliona pretplatnika u svom “sektoru usluga” koji uključuje iTunes, Apple Music, App Store, iCloud i Apple Pay. To je već u startu velika prednost nad Netflixom koji globalno ima 139 miliona korisnika i Amazon Prime sa 100 miliona pretplatnika.
Pretplata za servis vesti koštaće 10 dolara mesečno i uključuje oko 300 časopisa i neke od vodećih dnevnih listova (Wall Street Journal i Los Angeles Times).
Analitičari ocenjuju da uvođenje novih usluga sugeriše da će digitalne usluge u budućnosti imati veću važnost od hardvera u kompaniji Apple