Istraživanja* pokazuju da kupci sada smatraju iskustva koja kompanije pružaju pojednako važnim koliko i njihove proizvode i usluge, jer 77% ispitanika želi iskustva iz kojih mogu naučiti nešto novo, a 83% njih želi iskustva koja su fokusirana na fizičko blagostanje.
Mastercard je već dugo brend koji međusobno povezuje ljude i njihove strasti, pružajući im mogućnost da započnu i proslave neprocenjiva iskustva, a ovog leta, kompanija uvodi dve nove, jedinstvene usluge prilagođene potrebama krajnjih korisnika – PressReader i Digital Bodyguard. Obe usluge su dostupne korisnicima Mastercard Premium kartica ** iz Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine i zadovoljavaju potrebe savremenih digitalnih korisnika za jedinstvenim iskustvima u zemlji i inostranstvu.
PressReader, jedinstveni i sveobuhvatni globalni digitalni kiosk, pruža korisnicima pristup najboljim svetskim publikacijama na sve teme, na 64 jezika i iz 127 zemalja širom sveta, u isto vreme kada ta izdanja stignu na kioske. Počevši od 15. jula 2021 do 30. juna 2022. godine, korisnici Mastercard Premium kartica imaće pristup usluzi PressReader i mogućnost da preuzmu i pročitaju do 15 izdanja bilo kojih domaćih ili inostranih novina ili časopisa na mesečnom nivou i to potpuno besplatno. Uz aplikaciju PressReader na svojim pametnim telefonima, tabletima ili laptopovima, korisnici imaju pravovremeni i ekonomičan pristup svetu vesti, zabave ili opuštanja, što će se pokazati posebno korisnim prilikom putovanja jer će kilogrami papira biti zamenjeni samo jednom aplikacijom na vašem omiljenom uređaju.
Usluga koja je više usredsređena na fizičku sigurnost i dobrobit, Digital Bodyguard, pruža korisnicima Mastercard Premium kartica pristup relevantnim, primenljivim i pravovremenim informacijama o svim mogućim rizicima, uz odgovarajuće savete o bezbednosti kako da ih izbegnu, ma gde se nalazili, kod kuće ili u inostranstvu. Bez obzira na to da li se sprema oluja ili se dešavaju nepredviđene okolnosti, korisnici u realnom vremenu dobijaju obaveštenja o okolnostima na koje trebaju obratiti pažnju, uključujući i aktuelne mere predostrožnosti protiv virusa Covid-19 i ograničenja putovanja, uz posebne savete bezbednosnih stručnjaka o koracima koje treba preduzeti. Takođe, korisnicima je na raspolaganju SOS funcionalnost za dobijanje opštih saveta vezanih za bezbednosne situacije, odnosno događaje. Korisnici Mastercard Premium kartica moći će da koriste ovu uslugu potpuno besplatno od 15. jula 2021 do 30. juna 2022. godine
„Pandemija je primorala ljude da preispitaju šta je to što im je ključno kad su sama iskustva u pitanju, a brendove da preispitaju kako da im to pruže. Uz naš stalni fokus na digitalne tehnologije kao intuitivno sredstvo koje ljudima pruža mogućnosti da kreiraju i proslave trenutke i uspomene koje su zaista neprocenjive, zaista smo uzbuđeni što dodajemo PressReader i Digital Bodyguard servise u našu ponudu jedinstvenih usluga, na šta su naši korisnici već navikli“, rekla je Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga u kompaniji Mastercard.
Uvođenje ove dve nove usluge dopunjuje spektar usluga povezanih sa putovanjima koji su na raspolaganju korisnicima Mastercard Premium kartica iz Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore, a koji već uključuje besplatan pristup poslovnim salonima na aerodromima u Beogradu, Sarajevu i Beču, jedan dan besplatnog parkinga na beogradskom aerodromu i brzu traku za kontrolu pasoša na istom aerodromu. Za više informacija o uslugama PressReader i Digital Bodyguard, posetite www.mastercard.rs.
* Rezultati prve Mastercard studije Istraživanje o neprocenjivim iskustvima, jul 2021
** Usluge su dostupne korisnicima sledećih kartičnih proizvoda:
- Srbija: Mastercard Platinum, World Elite i Business World kartice – PressReader i Digital Bodyguard;
- Crna Gora: Mastercard World, Gold, Platinum, Commercial kartice – PressReader;
- Bosna i Hercegovina: Mastercard Gold, Platinum, World Elite, Commercial kartice – PressReader i Digital Bodyguard.