Pitanje šta korisnici žele je stalno otvorena tema svih poslovnih sektora, naročito onih koji se zasnivaju na tehnologijama. Upravo je to oslanjanje na tehnologije i podstaklo ljude da traže dodatnu vrednost i nove elemente praktičnosti u proizvodima i uslugama koje koriste, pa je naša skorašnja studija iz jula 2021. pokazala da potrošači smatraju da su iskustva koja kompanije pružaju podjednako važna koliko i njihovi proizvodi i usluge; da 77% ispitanika želi iskustva iz kojih mogu naučiti nešto novo, a 83% njih želi iskustva koja su fokusirana na fizičko blagostanje.
Suština poslovanja kompanije Mastercard je u pružanju funkcionalnih inovacija koje pomažu pojedincima, firmama i vladama da postignu više i da to urade što lakše i sigurnije. Najnoviji primer za to su dve jedinstvene digitalne usluge koje smo premijerno predstavili u Srbiji u julu ove godine – PressReader i Digital Bodyguard – i koje su potpuno besplatno dostupne korisnicima Mastercard Platinum, World Elite i World Business kartica iz našeg Premium portfolija do 30. juna 2022. godine.
PressReader je jedinstveni i sveobuhvatni globalni digitalni kiosk koji korisnicima pruža pristup najboljim svetskim publikacijama na različite teme, na 64 jezika i iz 127 zemalja širom sveta, u isto vreme kada ta izdanja stignu na kioske. Korisnici Mastercard Premium kartica imaju mogućnost da preuzmu i pročitaju do 15 izdanja bilo kojih domaćih ili inostranih izdanja na mesečnom nivou, što garantuje pravovremeni i ekonomičan pristup svetu vesti, zabave ili opuštanja u samo jednoj aplikaciji na vašem omiljenom uređaju.
Usluga koja je više usredsređena na fizičku sigurnost i dobrobit, Digital Bodyguard, pruža korisnicima Mastercard Premium kartica pristup relevantnim, primenljivim i pravovremenim informacijama o svim mogućim rizicima, uz odgovarajuće savete o bezbednosti kako da ih izbegnu, ma gde se nalazili, kod kuće ili u inostranstvu. Bez obzira na to da li se sprema oluja ili se dešavaju nepredviđene okolnosti, korisnici u realnom vremenu dobijaju obaveštenja o okolnostima na koje treba obratiti pažnju, uključujući i aktuelne mere predostrožnosti protiv virusa COVID-19 i ograničenja putovanja, uz posebne savete bezbednosnih stručnjaka o koracima koje treba preduzeti. Takođe, korisnicima je na raspolaganju SOS funkcionalnost za dobijanje opštih saveta vezanih za bezbednosne situacije, odnosno događaje.
Uvođenjem ovih dveju novih usluga, još jednom pokazujemo da su digitalne tehnologije faktor koji pravi razliku u kreiranju besprekornog korisničkog iskustva a da Mastercard ide u korak sa realnom, digitalnom svakodnevicom svojih korisnika.