Ingka grupa nagrađuje zaposlene za požrtvovanost tokom pandemije

Inspirisana vizijom da stvori bolju svakodnevicu za mnoge ljude, uz zaposlene koji su esencijalni u svim aktivnostima, Ingka grupa je odlučila da nagradi više od 170.000 radnika širom sveta, uključujući i zaposlene u Srbiji. Kao znak zahvalnosti za požrtvovanost tokom pandemije, IKEA Jugoistočna Evropa će nagraditi svoje zaposlene, koji su počeli sa radom u kompaniji ne kasnije od 31. avgusta ove godine, novčanim poklonom u vrednosti od ukupno 1.038.000 evra. Zaposleni će biti isplaćeni u januaru 2022.

„Od početka pandemije, trudili smo se da podržimo zaposlene u skladu sa našim vrednostima i humanističkim pristupom, a ovo je samo još jedan korak u tom pravcu“, rekla je Bosiljka Todorović-Rastović menadžer za ljude i kulturu u kompaniji IKEA Srbija.

„Naši zaposleni su se potrudili da ubrzaju onlajn prodaju i prilagode rad naše robne kuće i dostave u skladu sa epidemiološkim merama. Želimo da im se zahvalimo na posvećenosti, hrabrosti, trudu i doprinosu u stvaranju boljeg svakodnevnog života za mnoge ljude, ali i za odlične rezultate kompanije IKEA Srbija“, rekao je Strahinja Urošević, direktor tržišta IKEA Srbija.

Pored ovog jednokratnog finansijskog poklona, kompanija ​​IKEA je ranije ove godine lansirala kampanju „Da li ste ok?“, kako bi bila podignuta svest o važnosti mentalnog zdravlja tokom pandemije. Zaposleni su dobili i dodatni plaćeni slobodan dan (Dan za mene) i IKEA poklon karticu u vrednosti od 50 evra. Štaviše, IKEA je uvela dva programa za zaposlene koji se suočavaju sa posledicama COVID-19 – IKEA program podrške za zaposlene, koji pruža celodnevnu psihološku podršku u različitim oblastima i pravne savete, i IKEA fond solidarnosti koji pruža finansijsku podršku.

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.