Nelt Europe – početak rada grupacije u Hrvatskoj i Sloveniji

Konsolidovan prihod Nelt Grupe, jednog od najuspešnijih domaćih poslovnih sistema, premašio je u 2021. godini milijardu evra. Impresivan rezultat kompanije koja posluje na dva kontinenta i zapošljava preko 4 000 ljudi, saopštena je na tradicionalnom godišnjem okupljanju čelnika kompanije sa predstavnicima medija, gde su predstavljeni ostvareni rezultati u prošloj i najavljeni planovi za narednu godinu. Posebnu pažnju izazvala je najava poslovanja Nelt Grupe u Hrvatskoj i Sloveniji, kroz osnivanje kompanije Nelt Europe.

Foto: Branimir Milovanović

„Izlazak na evropsko tržište za kompaniju Nelt je prirodan proces razvoja. Nelt Europe će biti polazna tačka u širenju mreže Neltovih kompanija širom Evrope. Milena Vušak, renomirani profesionalac sa godinama iskustva u FMCG industriji, preuzela je razvoj našeg biznisa za Hrvatsku i Sloveniju sa  ambicioznim planovima za razvoj i distribuciju Nelt brendova na navedenim tržištima“, naveo je Miloš Jelić, generalni direktor Nelt grupe.

Uprkos činjenici da je i protekla godina bila izuzetno kompleksna, Nelt Grupa je uspela da u potpunosti prilagodi svoje poslovanje situaciji i održi svoj lanac snabdevanja bez prekida na svim tržištima. Takođe, nastavila je održivi rast i zaposlenost i kontinuirano investirala preko 7 miliona eura u infrastrukturu.

Foto: Branimir Milovanović

Zahvaljujući investiciji od dva miliona evra, kompanija je povećala kapacitete svog Intermodalnog železničkog terminala u Dobanovcima koji je odličnom lokacijom, efikasnim poslovanjem i tehnološkim inovacijama potvrdio status logističkog haba Zapadnog Balkana.

Lider u oblasti distribucije i logistike najavio je i značajan iskorak i ubrzan proces digitalizacije. U partnerstvu sa renomiranim svetskim kompanijama u oblasti tehnologije i napredne analitike, poput kompanija Microsoft, SAS i ADD, nastavljen je rad na kreiranju digitalnog ekosistema u poslovnim operacijama, kako bi se ojačala razmena podataka, planiranje i partnerstvo sa principalima, kupcima, klijentima i dobavljačima.

Razvojna stategija kompanije i njena dugoročna održivost bazira se na investicijama koje su za 2022. godinu planirane u iznosu od 19 miliona evra, daljem razvoju Nelt brendova i izlazak na nova tržišta u Evropskoj uniji.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.