Milivoj Đorđić, General Manager, SmartPoint Adria

Mnoge kompanije smatraju da website treba da kreiraju na svakih pet pa čak i više godina, sa minimalnim ulaganjem u optimizacije ili nadogradnje samog websajta. Danas, to je gotovo nemoguće, jer je ponašanje potrošača tj. posetilaca sajtova drastično zahtevnije. Posetioci sada očekuju da njihovo iskustvo na vašem websajtu bude u potpunosti prilagođeno njegovim potrebama i očekivanjima. Stoga i sami treba da budete svesni da je glavna destinacija vašeg potrošača (trenutnog ili potencijalnog) upravo vaš websajt i ukoliko želite da ga još više vežete za svoj brend ili kompaniju, potrebno je da mu pružite najbolje moguće iskustvo i doživljaj na vašoj web stranici. Obavezno vodite računa da vaš websajt pruži najbolje moguće korisničko iskustvo kroz dobro urađeni UX/UI. Vodite računa da pružite jasan “call to action” svojim posetiocima i da uvezujete sadržaj na intuitivan i razumljiv način. Koristite analitiku i pratite podatke iz Google analitike, ali kao i druge alate koji vam mogu pomoći da bolje razumete ponašanje vašeg posetioca i razloge zbog čega na nekim stranicama provodi više, a na nekim manje vremena. Unapređujte konstantno parametre iz analitike i radite na tome da imate što bolje KPI-eve.

INTEGRACIJA WEBSHOP-A

Ukoliko još uvek niste integrisali webshop u vaš postojeći websajt, razmislite da to uradite što pre i ponudite vaše usluge ili proizvode direktno vašim kupcima. U celom regionu Balkana može se videti ozbiljan skok u e-trgovini. Samo u Srbiji prema podacima NBS broj dinarskih transakcija na internetu u 2020. godini porastao je za 103,55%, a vrednost istih za 81,27% u odnosu na prethodnu godinu. U periodu od 2015. do 2020. godine, prema podacima Eurostata, Hrvatska je na drugom mestu po rastu online trgovine u Evropi, odmah iza Rumunije. Kupac je sada već navikao na opciju elektronske kupovine u okviru njegove pretrage websajtova i što da mu ne ponudite i tu opciju, kada je očekuje. Za velike brendove, ovo može biti podstrek da razviju novi tip usluge ili paketa svojih proizvoda koje bi mogli ekskluzivno da prodaju putem svog webshopa. Recept za uspešnu web prodaju postoji, ali njegova implementacija zahteva izuzetnu stručnost. Prvenstveno pogledajte koliko je vaš biznis model u skladu sa trendovima online prodaje. Online kupac dosta je dinamičniji, voli da traži, pregleda, poredi. Teže ga je inspirisati i motivisati, morate se više potruditi oko njega.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.