„Kreći se brzo“, „izgradi sjajne stvari“ i „živi u budućnosti“ bile su neke od Metinih vrednosti koje je u utorak promovisao Mark Zakerberg, dok se kompanija muči sa uspostavljanjem polazne tačke u odnosu prema „metaversu“, odnosno virtualnom svetu.

Govoreći na sastanku čitave organizacije, izvršni direktor je otkrio određeni broj novih slogana i promena u brendiranju u kompaniji koja se nekada zvala Fejsbuk.

U objavi koju je postavio na svojoj privatnoj Fejsbuk stranici, Zakerberg je rekao da je Meta sada „kompanija virtuelne stvarnosti, koja gradi budućnost društvene povezanosti“ u odnosu na kompaniju koja se bavila samo društvenim mrežama kakva su nekad bili, prenosi Gardijan.

Kompanija će svoje zaposlene nadalje oslovljavati kao „meta drugare“, što se prema izjavi jednog od nadležnih odnosi na slogan koji koriste mornari.

Zakerberg je izjavio kako promena imena kompanije znači i dublje unutrašnje promene, koje će obuhvatiti vrednosti i pravila organizacije, koja nisu bila promenjena od 2007. godine. On je takođe ohrabrio zaposlene da se „fokusiraju na dugotrajni doprinos“, umesto da razmišljaju o kratkoročnim ciljevima.

„Trebalo bi da prihvatimo izazove koji će nam doneti najveću korist, iako se rezultati možda neće videti godinama“, napisao je u svojoj objavi Zakerberg.

Sastanak je održan usled nezadovoljstva radnika zbog naglog odustajanja od bavljenja društvenim mrežama koje je trajalo više decenija. Inžinjeri koji su se bavili Instagramom i Tviterom sada imaju mogućnost da se prijave za poslove u novim oblastima koje se bave virtuelnom realnošću, a zaposleno je i hiljade novih radnika iz kompanija kakva je Epl.

Nisu radnici jedini koji se boje promena. Investitori takođe deluju zabrinuto. Metine deonice su doživele istorijski pad izgubivši preko 230 milijardi dolara u tržišnoj vrednosti.

Međutim, Zakerberg je ubeđen u ispravnost donetih odluka, pa je u projekat uložio 10 milijardi dolara.

„Zadovoljan sam trenutnim stanjem i napretkom koji smo ostvarili za sada i siguran sam u to da su ovo ispravne investicije koje će nam omogućiti da nastavimo da napredujemo“.

Meta nije promenila samo pravila, već i način brendiranja. Jedan od njenih najboljih proizvoda „News Feed“ dobio je novi, jednostavniji naziv – „Feed“.

Objavljeno je i da je potpisana saradnja sa kompanijom Kustomer, koja se bavi odnosom za mušterijama.

Ovakve odluke dolaze nakon dogovora koji je Meta sklopila na sudu povodom skandala iz 2010. i 2011. godine kada je upotrebom „kolačića“ pratila korisničke aktivnosti na internetu i nakon što bi se oni odjavili sa svojih Fejsbuk naloga.

Kao deo nagodbe, koja čeka potvrdu sudije, Meta je pristala da obriše sve podatke koje je „neovlašćeno prikupljala“ u tom periodu. Kompanija će takođe morati da isplati sumu od 90 miliona dolara onim korisnicima koji su podneli tužbu.

„Dogovor koji smo postigli u ovom slučaju, a koji je star jednu deceniju, veoma je značajan za nas i naše investitore i stoga nam je drago da smo prevazišli ovaj problem“, rekao je Metin portparol Dru Pusateri.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.