Kompanija JYSK jedan je od 750 najboljih poslodavaca na svetu, ocenio je prestižni poslovni časopis Forbes. U saradnji sa Statistom, liderom u analizi tržišta i potrošača, Forbes je anketirao 150 hiljada zaposlenih iz 58 zemalja koji rade u multinacionalnim kompanijama i institucijama sa punim i nepunim radnim vremenom. Od učesnika je zatraženo da ocene svoju spremnost da preporuče svog poslodavca prijateljima i porodici, kao i da ocene druge poslodavce u svojim delatnostima koji su se istakli pozitivno ili negativno.
Jadranka Čulo Petrovčić, menadžerka ljudskih resursa JYSKa za tržišta Slovenije, Hrvatske, BiH i Srbije, istakla je da je biti na Forbsovoj listi čast, ali ujedno i obaveza.
„Izuzetno smo ponosni na ovo prestižno priznanje koje nam je jasan pokazatelj da su naši zaposleni prepoznali važnost otvorene komunikacije i našu spremnost da uvek čujemo njihovo mišljenje i iskustvo. Uvek se radujemo prijavama onih koji JYSK vide kao dugogodišnjeg poslodavca i partnera koji osigurava prilike za ambiciozne i hrabre poslovne uspone. Kao i do sada, i u narednom periodu cilj će nam biti da 90 odsto menadžerskih pozicija popunjavamo sa zaposlenima koje smo gradili interno tokom vremena“, rekla je Petrovčić.
Ona je ovom prilikom dodala da se kompanija trudi da bude konkurentna u visini plate i dodele bonusa koji mogu ostvariti svi zaposleni u skladu sa rastom prometa pojedine prodavnice u odnosu na prethodnu godinu.
Jedan od načina na koji JYSK prikuplja povratne informacije o zadovoljstvu svojih zaposlenih je i anonimna interna anketa koju kompanija sprovodi svake druge godine. Ovoj anketi mogu pristupiti svi radnici, a poslednja je organizovana početkom ove godine u svih 28 zemalja u kojima JYSK posluje.
Zaposleni u kompaniji JYSK imaju priliku da stvaraju dugoročne karijere i prelaze na više pozicije kroz razne edukacije i razvojne programe kao što je Talent akademija.
Jan Verhoek, izvršni potpredsednik JYSKa za ljudske resurse, istakao je da je ukupno 94 odsto zaposlenih u ovoj kompaniji učestvovalo u anketi o zadovoljstvu zaposlenih (ESS).
„Sa tako velikim brojem kolega koji su učestvovali možemo biti sigurni da su odgovori veoma utemeljeni i pouzdani, što nam olakšava čitav postupak unapređenja postojećeg poslovanja kako bi JYSK bio još privlačnije mesto za rad“, rekao je Verhoek.
Osim ovih pogodnosti, timski duh u kompaniji JYSK podstiče se i neformalnim druženjima, kroz organizaciju raznih proslava i teambuildinga, ali i tradicionalnih Family day okupljanja sa porodicama, uz roštilj u prirodi. Ono što JYSK takođe čini poželjnim poslodavcem jesu i kvalitetni proizvodi nastali sa poštovanjem prema prirodi, kroz korišćenje recikliranih materijala i ekološki prihvatljivih sirovina iz odgovornih izvora. Pored toga, kompanija kontinuirano radi na smanjenju gasova koji izazivaju efekat staklene bašte.