Kompanija IMMOFINANZ predstavlja svoj novi rezidencijalni brend On Top Living na MIPIM-u, najvećem svetskom sajmu nekretnina u Kanu. Pod ovim brendom, IMMOFINANZ će svojim zakupcima srednjoročno obezbediti do 12.000 pametnih i održivih stanova po pristupačnim cenama. Ovo upotpunjava portfolio kompanije još jednim jakim brendom, nakon uspeha sa ritejl parkovima STOP SHOP, fleksibilnim kancelarijama myhive, i šoping centrima VIVO!

IMMOFINANZ proširuje svoj portfolio nekretnina kako bi uključio pristupačno i održivo stanovanje. Novopredstavljeni brend On Top Living uključuje nadgradnju jednospratnih ritejl parkova STOP SHOP kako bi se stvorili jeftini i ekološki prihvatljivi životni prostori. „Koncept On Top Living simbolizuje pametan život. Naši budući zakupci će imati benefite od fleksibilnog koncepta prostora, ugodne klime, najvišeg stepena energetske efikasnosti, koncepta alternativne mobilnosti i još mnogo toga – i sve to po pristupačnim zakupninama u neposrednoj blizini lokalnih dobavljača i rekreativnih objekata. Na ovaj način ispunjavamo stambene potrebe mnogih ljudi i u isto vreme ključno doprinosimo borbi protiv klimatskih promena, zaptivanja tla i rastućih troškova stanovanja“, objašnjava Dietmar Reindl, član Izvršnog odbora IMMOFINANZ-a.

Pametan život sa najvišim društvenim i ekološkim standardima

On Top Living je koncept pametnog življenja koji je stvorio IMMOFINANZ, a koji predstavlja najviše društvene i ekološke standarde za inteligentnu redensifikaciju. Zahvaljujući drvenoj konstrukciji, budući zakupci mogu da biraju između širokog spektra životnih koncepata: mini potkrovlja, porodičnih stanova i stanova koji uključuju kućne kancelarije ili zasebne jedinicice za goste ili negu. Brojni zajednički prostori poput društvenih prostora, igrališta ili vrtova na krovovima imaju za cilj da unesu živahan duh u životne prostore i promovišu društvenu razmenu.

Stanovi On Top Living ne samo da će ponuditi udoban smeštaj gde stanari mogu da uživaju u životu, već će biti i klimatski neutralni. Jedinice dolaze sa velikim fotonaponskim uređajima, geotermalnom energijom, a stanari će takođe imati pristup stanicama za električne punjače i bicikle. Krovovi i fasade sa lišćem dopunjuju koncept održivosti dok istovremeno deluju kao prirodni sistem klimatizacije. Drvena konstrukcija takođe vezuje ugljen-dioksid. Drvo treba da dolazi isključivo iz sertifikovanog, održivog šumarstva. Još jedna pametna prednost On Top Living stanova je činjenica da montažni moduli smanjuju vreme izgradnje, galamu, kao i emisiju gasova.

Održivo finansiranje za jačanje konkurentske pozicije

Stefan Schönauer, član Izvršnog odbora IMMOFINANZ-a: „On Top Living je još jedan odličan primer kako implementiramo naše principe održivosti u konkretne projekte. Ukupno ćemo uložiti oko milijardu evra u proširenje On Top Living-a u narednih pet do sedam godina u zemljama u kojima poslujemo, i tako dodati nove izvore zarade. Takođe želimo da pribegnemo sve većem stepenu održivog i društvenog finansiranja. Zbog sve veće potražnje banaka i investitora za održivim investicijama, ovo promoviše brzu ekspanziju i jača konkurentsku poziciju IMMOFINANZ-a.“

Do 12.000 On Top Living stanova srednjoročno

STOP SHOP lokacije IMMOFINANZ-a predstavljaju ogroman resurs za kompaniju što se tiče izgradnje stambenih kompleksa On Top Living. Sa svojih 100 STOP SHOP ritejl parkova u deset evropskih zemalja, IMMOFINANZ je vodeći operater ritejl parkova u Evropi. Kompanija planira da proširi portfolio na oko 140 lokacija u narednim godinama. „Kao što je ranije najavljeno, planiramo da izgradimo okvirno 50% naših lokacija i želimo da napravimo oko 12.000 novih stanova na taj način. Faza planiranja pilot projekta u Beču je završena, a za naselje Borča u Srbiji predviđen je još jedan pilot projekat“, zaključuje Dietmar Reindl.

O IMMOFINANZ-U

IMMOFINANZ je komercijalna kompanija koja se bavi investiranjem i razvojem u oblasti nekretnina čije su aktivnosti fokusirane na osam glavnih tržišta Evrope: Austriji, Nemačkoj, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumuniji i Adrijatik regiji. Osnovna delatnost obuhvata upravljanje i razvoj nekretnina, na čelu sa brendovima STOP SHOP (ritejl), VIVO! (ritejl) i myhive (kancelarijski prostor) koji potvrđuju kvalitet i dobru uslugu. Kompanija poseduje portfolio nekretnina u vrednosti od oko 5.0 milijarde evra, koji obuhvata oko 210 objekata. IMMOFINANZ se nalazi na berzama u Beču (vodeći AT indeks) i Varšavi. Za više informacija posetite internet vebsajt: http://www.immofinanz.com

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.