U sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji”, koju sprovodi udruženje „Moja Srbija”, kompaniji Forma Ideale dodeljeno je po četvrti put priznanje „Moj izbor” za najbolji domaći proizvod i brend u kategoriji Nameštaj, kao i nagrada „Dobročinitelj” za društveno odgovorne aktivnosti tokom 2020. i 2021. godine.
U ime Forma Ideale nagrade je primio Aleksandar Ružesković, direktor marketinga i tom prilikom je istakao da je kompaniji izuzetna čast što su im potrošači i ove godine poklonili poverenje.
„Društveno odgovorno poslovanje jedan je od strateških ciljeva naše kompanije od njenog osnivanja, ali i postulat kojim se rukovodimo pri realizaciji projekata koji pružaju podršku zajednici u kojoj živimo. Verujemo da smo kao kompanija uspeli da doprinesemo nekim značajnim promenama i da je priznanje ’Dobročinitelj’ potvrda našeg delovanja. Istovremeno, značaj nagrade ’Moj izbor’ za nas je veliki, jer je organizacija ’Moja Srbija’ već pokazala da stoji iza važnih projekata, a prepoznajemo i da delimo istu viziju, zasnovanu na relevantnosti mišljenja potrošača, kao najvažnijeg parametra u planiranju daljeg poslovanja zasnovanog na njihovom zadovoljstvu,“ rekao je Aleksandar Ružesković, direktor marketinga kompanije Forma Ideale.
U konkurenciji za nagradu „Moj izbor” ove godine je učestvovalo oko 1.000 domaćih proizvoda i brendova, a nagrada je dodeljena isključivo na osnovu glasova potrošača. Prvi put ove godine kompaniji Forma Ideale dodeljena je i nagrada „Dobročinitelj”, koja ima za cilj podsticanje organizacija i pojedinaca u Srbiji da ulažu u razvoj zajednice u kojoj žive i rade, da čuvaju životnu sredinu, kao i da pomažu građanima kojima je pomoć neophodna.
Dodela priznanja „Moj izbor” i „Dobročinitelj” organizovana je u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji”, koju sprovodi udruženje „Moja Srbija”, uz podršku Grada Beograda i Centra potrošača Srbije.