Prošireno partnerstvo uključuje renoviranje terena, klinike i 3-na-3košarkaške događaje širom Evrope ovog leta.

Nacionalna košarkaška asocijacija (NBA) i Foot Locker Europe najavili su višegodišnje proširenje partnerstva u kojem će NBA i Foot Locker Europe renovirati košarkaške terene i ugostiti košarkaške klinike za mlade i događaje za navijače širom Evrope. Kao deo partnerstva i Foot Loockerovog tekućeg programa košarkaške zajednice „#RaiseTheGame“, NBA i Foot Locker će ovog leta renovirati i održavati dva otvorena košarkaška terena u Parizu i Roterdamu.

Foot Locker će takođe biti partner za predstavljanje NBA 3X, košarkaškog turnira 3 na 3 za igrače oba pola uzrasta 16- 18 godina koji će se održati u Barseloni i Londonu ovog leta. Datumi, lokacije i informacije o registraciji za NBA 3X biće objavljeni u narednim mesecima.

Od pokretanja kampanje #RaiseTheGame u septembru 2020, Foot Locker i NBA su renovirali otvorene košarkaške terene u Barseloni (Poblenou), Londonu (Clapham Common), Milanu (Via Lazio) i Parizu (Jemmapes) u nastojanju da osnaže lokalne zajednice i okupljaju ljude kroz košarku. Kao deo partnerstva, NBA je bila domaćin klinikama za grupe iz lokalne zajednice na svakom mestu i nastaviće to da čini i nadalje.

U okviru naše posvećenosti da inspirišemo i ojačamo mlade, košarka nastavlja da bude ključni stub našeg brenda za ono što on predstavlja: ​​zajednicu, inkluzivnost, nadu i osnaživanje“, rekla je Suzi Kun, predsednica Foot Lockera za EMEA. „Zato smo presrećni što možemo da nastavimo naše dugogodišnje partnerstvo sa NBA, radeći zajedno sa njima na pokretanju sledećih koraka u našem #RaiseTheGame programu. Naš cilj je da pomognemo u promovisanju inkluzivnosti i društvenom okupljanju omladinske zajednice širom Evrope, pa se radujemo novim renoviranjem terena u Parizu i Roterdamu, kao i turnirima koji se održavaju u Londonu i Barseloni kasnije tokom ove godine.”

“Foot Locker Europe je uvaženi dugoročni partner za NBA u regionu i jedva čekamo proširenje našeg partnerstva koje obeležava 12 godina saradnje“, rekao je Nik Kauel, direktor za globalna partnerstva za NBA Evropu i Bliski istok. „Foot Locker deli našu posvećenost razvoju igre i korišćenju košarke za okupljanje navijača oko sporta, mode i načina života.”

Za više informacija fanovi mogu da posete @NBA na Facebooku i da prate @NBA na Twitteru i @NBAEurope na Instagramu.  Fanovi takođe mogu da preuzmu NBA App za poslednje vesti, rezultate, statistike, rasporede, video materijale i ostale sadržaje, i da pronađu zvaničnu NBA robu na NBAStore.eu.

O Foot Locker Europe

Foot Locker u Evropi je deo Foot Locker, Inc., vodeće kompanije za patike i kulturu mladih širom sveta kroz portfolio brendova uključujući Foot Locker, Kids Foot Locker, Champs Sports, Eastbay, WSS, Footaction i Sidestep. Sa svojih oko 3.000 maloprodajnih objekata u 27 zemalja širom Severne Amerike, Evrope, Azije, Australije i Novog Zelanda, kao i sa veb lokacijama i mobilnim aplikacijama, svrha kompanije je da inspiriše i osnaži kulturu mladih širom sveta, podstičući zajedničku strast prema samoizražavanju i stvaranje iskustva bez premca u srcu globalne zajednice koja nosi patike. Sedište kompanije Foot Locker, Inc. je Njujorku. Za dodatne informacije posetite https://www.footlocker-inc.com.

Dodatne informacije dostupne su na Footlocker.co.uk  | Instagram: @footlockereu | YouTube: youtube.com/footlockereu | Facebook: https://www.facebook.com/FootLockerEU

O NBA

Nacionalna košarkaška asocijacija (NBA) je globalna sportska i medijska organizacija sa misijom da svuda inspiriše i povezuje ljude kroz moć košarke. Izgrađena oko pet profesionalnih sportskih liga: Nacionalne košarkaške asocijacije, Ženske nacionalne košarkaške asocijacije, NBA G lige , NBA 2K lige i Košarkaške lige Afrike, NBA je uspostavila veliko međunarodno prisustvo utakmicama i programima dostupnim u 215 zemalja i teritorija na više od 50 jezika, i robom za prodaju u više od 200 zemalja i teritorija na svih sedam kontinenata. Roster NBA lige na početku sezone 2021-22. predstavio je rekordnih 121 internacionalnih igrača iz 40 zemalja. Imovina NBA Digitala uključuje NBA TV, NBA.com, NBA aplikaciju i NBA League Pass. NBA je stvorila jednu od najvećih zajednica društvenih mreža na svetu, sa 2,1 milijardi lajkova i pratilaca širom sveta na svim platformama lige, timova i igrača. Kroz program NBA Cares, liga se bavi važnim socijalnim pitanjima u saradnji sa međunarodno priznatim organizacijama za pomoć mladima koje podržavaju obrazovanje, razvoj porodice i mladih, kao i brigu o zdravlju.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.