Moja prva ljubav je mačevanje. Zahvaljujući profesionalnom bavljenju ovim sportom, stekla sam osećaj za okruženje, ljude i rokove, kao i strpljenje u odabiru adekvatnog tajminga za precizne i odlučujuće poteze.
U agenciji DNA Communications sam pronašla svoje mesto u kontekstu sportskog senzibiliteta i adekvatnog pozicioniranja u odnosu na konkurentno i zasićeno tržište. Proteklih 20 godina, agencija je odgovarala na promenljive okolnosti i lansirala inicijative sa tendencijom da transformišu okruženje.
Kao odjek takvog kreda kompanije, osim kompletnog komunikacionog servisa, lansirali smo projekte koji su doneli pozitivne PRO-mene poslovanju klijenata, industriji i društvu. Neki od primera društveno odgovornih projekata su osnivanje ICT Hub-a, centra za razvoj preduzetništva i inovacija, osnivanje Međunarodnog sajma visokokvalitetne hrane – Belgrade Food Show, kao i lansiranje DokTok-a, prve platforme za telemedicinu, realizovane u saradnji sa ICT Hub-om i kompanijom Talkini. Platforma je lansirana neposredno nakon početka pandemije, čime je podržala građane i zdravstveni sistem u naročito osetljivom momentu.
U domenu industrije, sa partnerima iz ICT Hub-a smo doveli globalni pokret FuckUP Nights u Srbiju i osnovali ediciju Advertising Fail Stories, koja se fokusira na razmenu neuspešnih a poučnih iskustava u okviru naše industrije.
U istom PRO-aktivnom duhu, prepoznali smo zaštitu životne sredine kao goruće pitanje, naročito sa aspekta ekonomije i održivog poslovanja. Tako je u saradnji sa ekološkim konsultantom nastala i DNA Košnica, koja kompanijama pruža priliku da razviju i unaprede održivost svog poslovanja i svoje „zelene“ komunikacije.
Kada se osvrnem oko sebe, dolazim do istog zaključka kao i u profesionalnom sportu: PRO-aktivnost nije samo pitanje duha i motivacije, već i adut borilačke veštine koji donosi najveću satisfakciju i najbolje rezultate.