Otkako je politike, i to ne samo ove moderne, tu su i političari koji tvrde da je sve što rade – zbog naše dece. Otkako je medija, tu su i tekstovi o tome kakva su to „naša deca“. Nikad, čini se, nije postojala „brža“ generacija, sa više informacija nadohvat ruke, sa više različitih ideologija i idola. Koliko su društvene mreže uticale na razvoj političke svesti novih naraštaja? U šta oni – da kao i u naslovu parafraziramo pomalo notorni govor Aleksandra Tijanića – veruju? Da li bi glasali, ako bi mogli, i sa 16 godina? I za koga?

Za razliku od 2020, prosečna mlada osoba u 2021. ima tolerantniji stav prema LGBT populaciji, ali je došlo do porasta negativnih ocena kada je u pitanju eventualno usvajanje dece u istopolnim zajednicama, pa se nivo homofobije kod mladih i dalje ocenjuje kao visok.

Izveštaji za 2021. ukazuju i da je, kada je reč o pozicioniranju Srbije u spoljnojpolitici, više mladih naginjalo ka Istoku (52 odsto) nego ka Zapadu (48 odsto) i bićezanimljivo kako će mladi reagovati na posledice ukrajinske krize u novom izveštaju.

Veliku analizu Nedeljnika o tome kakvi su mladi danas u Srbiji i kakva su njihova politička shvatanja pročitajte u novom broju Nedeljnika, koji je u prodaji od četvrtka, 2. juna

Digitalno izdanje dostupno je na NStore.rs

https://www.nstore.rs/product/citalacki-raj-godisnja-pretplata-na-digitalno-izdanje-nedeljnika-2000-knjiga/

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.