Nedavni Netflix dokumentarac pod nazivom „White hot: The Rise and Fall of Abercrombie & Fitch“ baca potpuno novo svetlo na uspon ove imperije ležernog luksuza, pokazujući da su poslovne prakse kojima se služio ozloglašeni ex CEO sve samo ne – casual. Strmopizd profita, diskriminacija pod okriljem imidža i ostale afere koje su punile stupce novina zauvek su obeležile ovaj Vavilon ritejla, a autori filma su samo brzinski sklepali kratku horor priču o tome kako su nekada poželjni inicijali A&F postali skandalozni simboli. No da vam ne spojlujemo…
Ono što beležim kao vrlo zanimljivo – iz ove tačke Evrope, gde je Abercrombie uvek uživao status prestižne robe ali najčešće bez šireg društvenog koncepta belačke privilegije kakvu je držao u Americi, predsednik Srbije svaku neformalnu priliku koristi da se presvuče u A&F duks sa kapuljačom: vitamini za penzionere, semafor u reklami sa utakmicom, pivo prvog januara sa premijerkom Anom Brnabić. Vučić nije neko čiji imidž je prepušten slučaju – pa možda je i ovo jedno taktično poigravanje sa brendom koji ljudi ili obožavaju ili preziru.
Ceo tekst objavljen je u novom, ekskluzivnom dodatku Nedeljnika „How To Spend It“
Uz svaki primerak Nedeljnika od 9. juna očekuju vas priče o najvećim i najluksuznijim svetskim i domaćim brendovima, o trendovima u modi, gedžetima, parfemima, nakitu, poklonima
Digitalno izdanje i pretplata na nstore.rs