Kreiranje kulture saradnje i jedinstva u kompaniji uz Jenz

Kolegama u kompaniji je potrebno dosta vremena da pronađu informacije o tome kada se dešava određena aktivnost, događaj, gde se mogu pronaći kontakti ili službena obaveštenja? Nisu sigurni da li je neko iz njihovog ili drugog tima na odmoru ili bolovanju? Često se događa da zaposleni budu zatrpani velikim brojem mejlova koji stignu u toku samo jednog dana. Međutim, tu je rešenje. Da li ste znali da postoji Instagram za zaposlene? Naime, IT kompanija sa predstavništvom u Srbiji, Q, kreirala je aplikaciju Jenz po uzoru na društvene mreže sa ciljem da se olakša i unapredi komunikacija unutar timova i sektora firme. Fotografije na kojima zaposleni igraju košarku nakon posla, slave rođendane u kompaniji, potpisuju ugovor sa novim klijentom, uživaju na team building-u… Kako kaže, CEO Q-a, Filip Ljubić, sve navedeno možete videti na feed-u Jenz-a.

Grand Prix za internu komunikaciju

Upravo zahvaljujući projektu Qumans 2021, aplikaciji Jenz, upotrebi Peakon-a i drugih inovativnih komunikacionih formata, agencija Q je ove godine dobila zlatni Grand Prix za najbolju internu komunikaciju u sklopu godišnje KOMferencije Hrvatskog udruženja za odnose s javnošću (HUOJ).

„Naša platforma bi se mogla opisati kao kombinacija Slack-a, Instagrama i LinkedIn-a. Tako, recimo, u kategoriji People na Jenz-u se može pronaći profil svakog zaposlenog iz kompanije. Nema više enigme ko sa kim radi, u kom je departmanu ili kako tu osobu možete kontaktirati. Sve važne informacije su u adresaru zaposlenih. Pored toga, na njihovim profilima možete videti i koji su njihovi hobiji, interesovanja, zanimljivosti i slično, kako bi ljudi mogli da razgovaraju i o temama koje se ne odnose samo na to kako napreduje određeni projekat“, objasnio je Ljubić.

Jedna od najboljih IT kompanija

Agenciju Q Peakon je svrstao među najboljih pet odsto IT kompanija na svetu. Dve godine zaredom, našala se i na listi 500 najbrže rastućih kompanija u Evropi, Bliskom Istoku i Africi (Deloitte Fast 500 EMEA), a osvojila je i šest prestižnih nagrada na takmičenju Best Employer Brand Adria.

Za razliku od drugih poslovnih komunikacijskih kanala, Jenz karakteriše preglednost, jednostavnost, intuitivnost, kao i vizuelna atraktivnost. Ima osam glavnih funkcija koje se bave internom komunikacijom i feedback-om poput službenih obaveštenja, objava zaposlenih pa i anonimnih prijava predloga i žalbi na koje se odgovara u roku 24 sata. Sve navedeno značajno utiče na jačanje transparentnosti u kompaniji.

Dodatno, putem Jenz-a, svaki zaposleni može staviti status ako je odsutan zbog odmora, poslovnog putovanja, bolesti ili ako radi od kuće. Zanimljiva je i opcija Kudos koja omogućava svakom da podeli sa timom da je sa nekim od kolegama imao dobro iskustvo. Takođe, tu su i ankete uz pomoć kojih se lako i brzo dobijaju povratne informacije od zaposlenih.

„Veoma je bitno imati i održati kulturu kompanije, a aplikacija Jenz je savršen alat za tako nešto. Q ima velike planove za svoj startap koji omogućuje transformaciju celokupne interne komunikacije unutar jedne organizacije, bilo da se radi o malom preduzeću ili velikoj kompaniji. Zaista, reč je o platformi koja je pravi partner za stvaranje i pokretanje kulture ujedinjenosti i saradnje, a dokaz tome je i činjenica da Jenz danas broji preko 15,000 zadovoljnih korisnika“, poručio je Ljubić.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.