Jedan od pet najvećih brendova pametnih telefona na svetu[1], vivo, nastavlja svoj rast u Evropi, šireći svoje prisustvo na 21 tržište u 2022. godini. Tokom godine, kompanija će poslovati na 11 novih evropskih tržišta širom regiona; pored Albanije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Hrvatske, Grčke, Crne Gore, Severne Makedonije i Portugala, proširila je svoje poslovanje i na Slovačku i Sloveniju u zadnjih šest meseci, a tokom godine će se proširiti i na Holandiju. Predstavnici skoro svih tržišta prisustvovali su panevropskoj premijeri novog vivo flagship uređaja – X80 Pro, u Berlinu.
Strategija rasta brenda vivo u Evropi se fokusira na stabilno i održivo poslovanje u Evropi. Uspešan razvoj regionalnog poslovanja izgrađen je na snažnim lokalnim i Evropskim partnerstvima poput onih sa UEFA EURO 2020 i 2024, u okviru kojih je vivo imenovan za zvanični pametni telefon EURO šampionata na globalnom nivou. Ova partnerstva, strateške investicije i održive veze nastavljaju da pokazuju pozitivne rezultate. vivo je jedan od najbrže rastućih brendova u Evropi i kotira se među top pet mobilnih brendova na nekoliko evropskih tržišta.
X80 Pro – vivo predstavlja svoj najnapredniji flagship Evropi
Kako vivo beleži konstantan rast u Evropi, i želi da kupcima pruži vrhunsko iskustvo mobilne fotografije, kompanija je dovela svoj najnapredniji flagship uređaj u region. Novi vodeći pametni telefon rezultat je 1,5-godišnje saradnje sa kompanijom ZEISS, i predstavlja sistem mobilne fotografije koji su zajedno napravile kompanije vivo i ZEISS. Sa kompanijom ZEISS, vivo deli ambiciju kvaliteta i preciznosti, kako bi razvio savršene pametne telefone. Stoga, sa X80 Pro modelom, vivo i ZEISS pomerili su granice mogućeg na polju mobilne fotografije.
Kamera u prvom planu: Nastavljeno partnerstvo sa kompanijom ZEISS u istraživanju i razvoju
Partnerstvo između kompanija vivo i ZEISS osnovano je sa dugoročnom i strateškom namerom, i zasniva se na zajedničkom razumevanju zahteva potrošača na polju mobilne fotografije. Obe kompanije dele čvrstu nameru da doprinesu budućnosti fotografisanja pametnim telefonom, i njihov program istraživanja i razvoja – vivo ZEISS Imaging Lab, postavlja nove standarde kamera na pametnim telefonima. Kroz napredni optički dizajn, uključujući pažljiv razvoj i testiranje sočiva, opsežne procese simulacije kako bi obezbedile izvanredne performanse, napredne algoritme i merenja za optički dizajn, sa ciljem da se na najmanju moguću meru svedu izobličenost, senke, mućnje boja, i, na kraju, omogući savršenu fotografiju svaki put.
* ,,Benfen” je pojam u kineskom jeziku koji opisuje stav raditi prave stvari na pravi način – što je idealan opis misije kompanije vivo, da gradi tehnologiju za opšte dobro.
O novostima u kompaniji vivo možete saznati na vivo.com/rs
[1] Izveštaj o tržištu pametnih telefona firme Canalys, Q1 2022 – https://canalys.com/newsroom/global-smartphone-market-Q1-2022