Marketing mreža, drugi put zaredom, dodeliće priznanja najuticajnijim marketing i komunikacijskim stručnjacima iz kompanija u Srbiji, u okviru projekta Mark Awards (powered by PepsiCo), a koji se ove godine održava pod sloganom „Be Remarkable“. Cilj Mark Awards priznanja jeste da podstakne i motiviše marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, ali i ukaže na njihove potencijale, talente, kreativnost i sposobnost za postizanje vrhunskih poslovnih rezultata i prepoznatljivost brenda. Nominacije su otvorene do 22. jula na sajtu www.mark-awards.rs. Tim povodom razgovarali smo sa Ivanom Parčetić Mitić, osnivačem i CEO Marketing mreže, koja je ove godine izglasana i za predsednicu Mark Awards žirija.

Zašto je Mark Awards drugačiji od drugih strukovnih priznanja?

Mark Awards je nagrada kojom Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju struke u Srbiji. Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije, Mark Awards priznanja dodeljujemo pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.

Ko može da se nominuje za prestižna Mark Awards priznanja?

Nakon veoma uspešnog prvog izdanja Mark Awards, i ove godine, pod generalnim pokroviteljstvom kompanije PepsiCo, Marketing mreža dodeliće priznanja stručnjacima iz kompanija koji su odbacili stare načine poslovanja i odlučili da budu drugačiji. Stručnjacima koji su odabrali da budu izvanredni i da se izdignu iznad kulture istovetnosti – izuzetnim rezultatima. Mark Awards nastavlja da nagrađuje pojedince za lične poslovne i profesionalne uspehe, ljude koji svojim radom ostavljaju zvezdani trag na tržištu, koji su zvezde vodilje u poslu i koji zajedno sa drugim sjajnim zvezdama formiraju najsjajnija sazvežđa, svima vidljiva na ovom našem poslovnom nebu. Nagradićemo pojedince koji inspirišu, motivišu i podstiču da i sami dosegnemo zvezde, a što ih i čini izuzetnim.

Na konkurs za nagrade Mark Awards mogu da se prijave svi marketing i komunikacijski stručnjaci iz kompanija u Srbiji, koji smatraju da su svojim radom i delima ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji. Stručnjaci iz kompanija mogu se prijaviti u jednoj od 11 kategorija, lično ili da ih nominuje neko od kolega i saradnika.

Zašto je važno istaći marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija i u kojoj meri njihov rad doprinosi razvoju tržišta?

Danas sve što kompanije rade usmereno je na njihove zaposlene, potrošače, stejkholdere. Njihovo zadovoljstvo je uspeh kompanije. Prilikom donošenja poslovnih i strateških odluka ili kreiranja novih proizvoda/usluga, kompanije polaze od potreba potrošača i ujedno vode računa o tome kako će javnost da ih percipira. Upravo ovde je uloga marketing i PR stručnjaka ključna, jer su oni spona između kompanija i javnosti. Njihovo znanje i iskustvo od izuzetnog je značaja, zato je neophodno da ih prepoznamo, nagradimo i uvažimo kvalitetan rad. S druge strane, na taj način postavljamo standarde, promovišemo dobre prakse i modele poslovanja, a kao tržište se razvijamo i napredujemo. Uostalom, to je i razlog zašto je Mark Awards ustanovljen.

Šta danas znači postići REMARKABLE poslovne rezultate?

Danas izuzetne poslovne rezultate stvaraju kompanije koje su svoje poslovanje prilagodile potrebama okruženja u kome posluju. Moderna kompanija svoj biznis danas mora da gradi kroz digitalnu transformaciju, razvoj ljudi i održive poslovne kulture. U današnjem svetu, ostvarivati izuzetne rezultate, ne znači samo brojke, već društvena odgovornost, ekološka svest i briga o ljudima.

Generalni sponzor Mark Awards projekta je kompanija PepsiCo. Regionalni partner je Porto Montenegro, a projekat su podržali Evoke Group i LUNA\TBWA Beograd. Agencija partner je Ovation BBDO.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.