Vodeća regionalna modna kompanija Fashion Company postala je nedavno suvlasnik Movem & Co, zvaničnog franšiznog partnera HUGO BOSS AG.
Ovo strateško partnerstvo rezultat je ulaganja Fashion Company u razvoj poslovanja na tržištu jugoistočne Evrope i plana rasta maloprodajne mreže u Srbiji i regionu.
„Ponosni smo na to što je Movem & Co postao deo naše kompanije. Ovo partnerstvo nam je omogućilo da objedinimo snage u segmentu premium i high-end mode, kao i da iskustvo kupovine podignemo na još viši nivo“, rekla je Manja Babović, direktorka za marketing i razvoj brendova Fashion Company.
Prema njenim rečima, obe kompanije dele istu kulturu i vrednosti koji se zasnivaju na timskom radu, integritetu i postavljanju zadovoljstva kupaca u središte svih poslovnih odluka.
„Stvorili smo sinergiju koja će doprineti da se i u narednim godinama zadržimo na vrhu modne industrije u ovom delu Evrope. Ujedno će naši kupci imati na raspolaganju još veći broj prodavnica koje nude potpuni šoping užitak, jednak onom koji bi imali u nekoj od svetskih modnih metropola“, istakla je Manja Babović.
Fashion Company je modni lider u regionu jugoistočne Evrope koji već trideset godina zastupa svetski poznate brendove kroz maloprodaju, veleprodaju i e-commerce platformu.
Pored regionalno poznatog multibrend koncepta Fashion&Friends, koji diktira modne trendove od 2007. godine, bogat portfolio ovog modnog lidera čine i monobrend radnje, među kojima su prodavnice brendova Diesel, Replay, Tommy Hilfiger, Guess, Patrizia Pepe, Scotch&Soda, Calvin Klein, Levi’s, Superdry, Timberland, Camper, zatim Steve Madden, kao i omiljene italijanska kozmetika KIKO Milano.
Da su za dobar rezultat neophodni vredan rad i kontinuitet u inovacijama pokazuje i stalan rast maloprodajne mreže. Nakon otvaranja HUGO radnji u tržnom centru Ušće u Beogradu i Mall of Split u Hrvatskoj, uskoro se očekuje i početak rada nove LIU JO radnje u Galeriji.
Prethodnu godinu obeležile su prestižne marketing i e-commerce nagrade koje su došle kao potvrda odlične timske saradnje svih zaposlenih, dok će meseci koji predstoje proteći u duhu obeležavanja 40 godina rada kompanije, kao i predstavljanju i razvoju multibrend koncepta „Shozen“, koji će od septembra doneti novitete na srpskom tržištu.