Značajno povećanje porudžbina burgera, pice, roštilja, piva i čipsa

Najzanimljivije košarkaško takmičenje, koje se završava 18. septembra, prilično je promenio statistiku naručivanja putem Glovo aplikacije. Dok je čitava nacija navijala za srpske Orlove i pratila igre ostalih najboljih evropskih košarkaša, Glovo je napravio istraživanje o ukusima uz koje se najslađe prati jedan od omljenih sportova!

Pre svega, uočljiv je generalno povećan broj porudžbina. Naravno – u udarnom terminu utakmica, u prvim nedeljiama septembra i to u odnosu na poslednje nedelje avgusta. Pod udarnim terminom podrazumeva se period od 20h do 23h. Jasan je obrazac u kojem naši navijači dugo iščekivane uzbudljive mečeve dočekuju spremni. Naime, kao po pravilu, hrana se uglavnom naručuje sat vremena pred utakmicu. Sve to ukazuje da je staro dobro druženje uz sport i dalje jedna od omiljenih zabava na našim prostorima. 

A šta naši sugrađani vole da prezalogaje i to zaliju u dobrom društvu, prateći najveće evropske majstore na parketu? Naravno, očekivani porast poručivanja čipsa i piva nije ni ovaj put izostao. Pored toga, junački se navija uz uvek popularne burgere, picu, roštilj, palačinke i giros!

Što se ostale kupovine tiče, pored piva i grickalica, u porastu su i zahtevi za gaziranim pićima, slatkišima poput keksa i čokoladica, kao i sokovima i ostalim bezalkoholnim pićima.

Glovo je ponosan što je još jednom dokazao svoju svrhu, a to je udobna i sigurna dostava gde god da se klijenti nalaze. 

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.