Prva regionalna konferencija FIRESTARTER 22 sa temama Customer Experience i Employee Experience održaće se u Beogradu 15–16. novembra i dovodi nam svetski priznate predavače.
Zbog čega su teme Customer Experience i Employee Experience na vrhu prioriteta modernog poslovanja i preduslov za održivi rast kompanije, bez obzira na industriju?
Zbog toga što se tržišni uslovi stalno menjaju, a promene nikada nisu bile brže. Na konkurentnom tržištu danas nije dovoljno da „samo“ ponudite odličan proizvod ili uslugu, već da osigurate da vaši zaposleni i klijenti imaju kontinuirano, pozitivno iskustvo u interakciji sa kompanijom. To je ono što vas izdvaja i što direktno utiče na uspeh i rast, kao i na stopu zadržavanja zadovoljnih zaposlenih i zadovoljnih klijenata.
FIRESTARTER 22 okuplja lidere i vodeće svetske eksperte, kako bi razmenili ideje i iskustva o inovativnim i transformativnim CX i EX strategijama. Program konferencije obuhvata vrhunske predavače koji će predstaviti najsavremenije iskustvo i dragocene primere iz prakse.
Učesnici konferencije su menadžeri različitih korporativnih sektora (marketinga i prodaje, korporativnih komunikacija i PR-a, ljudskih resursa, analitike i razvoja), jer ovaj dvodnevni program podrazumeva primene svetskih znanja i inovacija u razvoju modernog, održivog i uspešnog poslovanja koje je važno za lidere i njihove timove.
Kompanije sa najboljim CX i CE strategijama imaju mnogo toga zajedničkog: veća je verovatnoća da će postići rast prihoda, premašiti finansijske ciljeve i zaslužiti visoke ocene zadovoljstva zaposlenih i klijenata. A jasno je da bez zadovoljnih zaposlenih nema ni zadovoljnih klijenata.
Konferenciju organizuje CEXAS – Customer & Employee Experience Association of Serbia, čiji osnivači su sertifikovani konsultanti sa dugogodišnjim iskustvom, među kojima su i predstavnici kompanije Skills Innovative Learning Experience koja se već 26 godina bavi razvojem ljudi.