Projekti koji pomeraju granice

Represent Communications, agencija za integrisane komunikacije, osvojila je tri nagrade na tradicionalnom Kaktus festivalu 2022 – u kategorijama Pojedinačni radovi – BTL za projekat Jače od straha (za klijenta Roche), Pojedinačni radovi – event za projekat Kuća iz budućnosti (za klijenta Eco Natura) i Pojedinačni radovi – direktni marketing za projekat Recikliraj hejt (za klijenta Recan fondacija).

Na ovogodišnjem festivalu Represent Communications imao je i dve finalistkinje u finalu izbora za Kaktus All stars.

“Izuzetno mi je drago što smo od pet prijavljenih radova imali pet finala u četiri kategorije, a nagradu osvojili u čak tri kategorije. Više od 20 godina radimo na razvoju tržišta, uvodimo promene i novine i unapređujemo našu struku. Ove godine pokazali smo da, iako smo percipirani kao izvorno PR agencija, itekako imamo i znanja i potencijala i u drugim uslugama koje pružamo u okviru agencije, i da i dalje pomeramo granice u projektima koje radimo i koji su od strane žirija prepoznati kao drugačiji i inovativniji. Na krilatici da uvek želimo da idemo korak dalje nastavićemo da dodatno nadograđujemo usluge i još više unapređujemo njihov kvalitet, da bismo i u godinama koje nam predstoje realizovali kampanje koje ostavljaju trag i u to ime, već s kraja ove godine pripremamo nove usluge i nove sektore o kojima ćemo tek pričati”, istakla je Tamara Jokanović, Managing Director agencije Represent Communications.

Edukativni projekat Jače od straha pokrenut je sa ciljem informisanja o kanceru, značaju prevencije i pružanju podrške obolelima i njihovim porodicama

Kompanija Natura Eko izgradila je za prvu 3D štampanu kuću „ProtoDom“ u istočnoj Evropi, koju su napravila dva čoveka i jedna mašina, a cilj projekta bio je da se kroz inovaciju prikaže na koji način mladi iz Srbije učestvuju u razvoju najnaprednijih tehnoloških stvari i postavljaju Srbiju na mapu zemalja koje su deo budućnosti automatizacije i digitalizacije u građevinskoj industriji.

Za projekat Recikliraj hejt odlučili smo da sa hejt komentarima postupimo kao i sa bilo kojim drugim smećem – da ih iskoristimo kao sirovinu za reciklažu. Koristeći delove njihovih komentara, kreirali smo novu, smislenu izjavu čime smo energiju mržnje pretvorili u nešto korisno i na taj način demonstrirali i klijentovu delatnost na nedvosmislen način.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.