Sa ciljem poboljšanja opšteg zdravlja dece, školama “Jovan Jovanović Zmaj” u Brusu i “Sutjeska” u Raškoj uručeni su bicikli u okviru akcije “Više od kafe” koju su organizovali kompanija Miele i sportsko udruženje Tour de Fun tokom biciklističkih događaja u Beogradu, na Kopaoniku i Fruškoj Gori. Projekat je bio podržan od strane Agencije za bezbednost i saobraćaj.
“Kompanija Miele oduvek podržava društveno-odgovorne projekte, posebno one koji podstiču aktivan način života naših najmlađih, jer smatramo da je ulaganje u edukaciju i zdrav razvoj dece najbolje ulaganje u budućnost našeg društva, kom kompanija Miele želi da pruži svoj doprinos”, izjavio je Zoran Đurić, direktor kompanije Miele prilikom uručivanja donacije.
Sredstva za kupovinu bicikala prikupljena su tokom biciklističko sportsko-rekreativnih događaja “Tour de Kop” koji je održan tokom avgusta na Kopaoniku, ali i prilikom “Porodičnog dana” održanog na Adi ciganliji u junu mesecu, u organizaciji Sportskog udruženja Tour de Fun, a uz podršku kompanije Miele gde se svaka Miele kafa služila se u zamenu za minimalnu donaciju u iznosu od 100 dinara.
Spona kafe i vožnje bicikla nije slučajna. Kafa može biti veliki saveznik u fizičkim aktivnostima. Kofein daje podsticaj koji poboljšava performanse tokom vožnje bicikla, a ovu činjenicu priznaje mnogo sportista i dokazana je u različitim naučnim studijama. Kafa utiče na fokus, snagu u mišićima, čak i ubrzava sagorevanje masti zbog kog se veliki broj ljudi odlučuje za vožnju bicikla.
Iako je Miele brend prepoznatljiv po visokokvalitetnim uređajima koji ispunjavaju domove širom sveta, prvi proizvod kompanije bio je bicikl. Miele bicikli postali su poznati po kvalitetu i izdržljivosti, a samo tri godine nakon predstavljanja svojih prvih proizvoda, kompanija je počela da proizvodi nove modele, uključujući bicikle za putovanja, sportske i gradske bicikle. Baš ova uspomena inspirisala je kompaniju da obraduje decu u osnovnim školama u Brusu i Raškoj, a kako je protekla dodela bicikala možete pogledati na sledećem linku.
Od svog osnivanja, davne 1899. godine, kompanija Miele prepoznata je kao kompanija koja ceni porodične vrednosti. Osnovana od strane dve porodice, Miele grupa danas zapošljava preko 22.000 ljudi širom sveta, a osnovu za dugogodišnji uspeh predstavljaju vrednosti koje leže u tradiciji ove kompanije. Kompanija Miele je članica organizacije UN za održivost Globalni dogovor (Global Compact) u okviru koje podržava ciljeve UN za Održivi Razvoj od kojih je jedan usmeren na poboljšanje opšteg zdravlja stanovništva.