Kada vlasnik firme saopšti da „razmatra strateške prilike“, onda je na pomolu prodaja. Vlasnici legendarnog fudbalskog kluba Mančester junajted prošlog su utorka upravo izgovorili te sudbonosne reči i uzdrmali svet fudbala. Familija Glejzer, koja već 17 godina upravlja timom sa pozicije omraženih američkih vlasnika, prošlog utorka izgovorila je te sudbonosne reči i uzdrmala svet fudbala.

Izvori iz Njujorka su jasni: inflatorna kriza je poremetila vlasnike u ambicioznim planovima daljeg razvoja kluba. Većina bankara ih savetuje da klub prodaju, ako ne u celosti, onda bar dobar deo kako bi podelili rizike razvojnih planova. U aprilu je angažovana arhitektonska kuća Populous kako bi redizajnom povećali kapacitet stadiona Old Trafford koji trenutno prima oko 74.000 gledalaca. Ekipa koja je dizajnirala stadion Totenhema došla je sa brutalnim iznosom od četiri milijarde funti kako bi izgradili novi hram fudbala u Mančesteru. Srž redizajna je u modernom pristupu fanovima sa „ciljem da se značajno poboljša navijačko iskustvo“. Da vam prevedemo sa bankarskog: kako navijačima uzeti što više para od momenta kad krenu na tekmu dok se ne vrate u svoje domove.

CEO TEKST U NOVOM NEDELJNIKU KOJI JE NA KIOSCIMA OD ČETVRTKA 1. DECEMBRA. UZ NEDELJNIK SE DOBIJAJU DVA POKLONA: LUKSUZNI MAGAZIN „HOW TO SPEND IT“ I „ISTORIJA“.

DIGITALNA IZDANJA DOSTUPNA NA NSTORE.RS

https://www.nstore.rs/product/digitalno-godisnja-akcija-50/

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.