Dodatni pritisak da se Mančester junajted proda stvara i najava uprave Liverpula da i oni razmatraju strateške poteze. Familija Glejzer strahuje da je broj potencijalnih investitora ograničen i da ako vlasnici Liverpula prvi zakucaju dil, njima ostaju samo mrvice u vidu milijardica o kojima se šuška. Ako inflacija nastavi da melje Evropu, svaki projekat će se činiti sve neisplativijim i broj investitora će se smanjivati. Ali ovo je fudbal gde racio često završi ispod pupka.
Biti vlasnik fudbalskog tima je kao da ljubimca škorpiona držite u gaćama. Najčešće skandiranje kojim grmi Old Trafford je „Love United, hate Glazers“. Malkom Glejzer, koji je bio vlasnik Tampa Bay Buccaneers, znao je da „soker“ nije američki fudbal i da fudbalski navijači uglavnom ostave mozak kod kuće pre nego što krenu na tekmu. Kamerna atmosfera koja vlada na američkim utakmicama nije ono što posetioce čeka na fudbalskim utakmicama. Od samog početka njihovog investiranja Glejzerovi su omražene face u tom sivilu od grada. Njegova deca, koja danas upravljaju klubom, insistirala su da uđu kao vlasnici u Mančester junajted i ponove uspehe sa Floride.
CEO TEKST U NOVOM NEDELJNIKU KOJI JE NA KIOSCIMA OD ČETVRTKA 1. DECEMBRA. UZ NEDELJNIK SE DOBIJAJU DVA POKLONA: LUKSUZNI MAGAZIN „HOW TO SPEND IT“ I „ISTORIJA“.
DIGITALNA IZDANJA DOSTUPNA NA NSTORE.RS