Nacionalna košarkaška asocijacija (NBA) je danas objavila da će rekordnih 17 marketinških partnera podržati NBA utakmicu u Parizu 2023. koju  predstavlja Nike, na kojoj će šestostruki NBA šampioni Čikago Bulsi i trostruki NBA šampioni Detroit Pistonsi igrati drugu po redu utakmicu NBA regularne sezone u Parizu u Accor Areni u četvrtak, 19. januara 2023. Rekordan broj od 17 marketinških partnera za NBA utakmicu u Evropi uključuje Nike, American Express, Dapper Labs, Deezer, Foot Locker, Gatorade, Hotels.com, Intesa Sanpaolo, Niantic, Parions Sport, SAP, PlayStation®, Sorare, Tissot, 2K i Yop.

NBA utakmica u Parizu 2023 koju predstavlja Nike biće emitovana uživo na beIN SPORTS-u, besplatnom kanalu Canal+ i NBA League Passu u 21:00, i stiže do fanova u više od 200 zemalja i teritorija na televiziji, digitalnim i društvenim medijima.

Najvažnije aktivacije partnera za NBA utakmicu u Parizu 2023. koju  predstavlja Nike uključuju:

Nike

  • Kao glavni partner za NBA Paris Game 2023, Nike će dobiti brendiranje u dvorani i na terenu, i biće domaćin raznim aktivacijama i aktivnostima za navijače tokom utakmice.

Deezer

  • Deezer će fanovima pružiti enormno Deezer karaoke iskustvo pevanja tokom tajm-auta.
  • Deezer će takođe ugostiti brendirani DJ štand i ponuditi fanovima priliku da osvoje specijalne nagrade putem aktivacije svog točka sreće u NBA kući.

Foot Locker

  • Kao zvanični maloprodajni partner za NBA Paris Game 2023, Foot Locker će voditi četiri prodavnice u Accor Areni u kojoj se nudi zvanična roba i u NBA kući.
  • Tokom noći utakmice, VIP gosti će ući u arenu na šetalištu Foot Locker sa crno-belim prugama.
  • Uoči utakmice, Foot Locker će takođe ugostiti maskotu Pistonsa „Hupera“ u svojoj ekskluzivnoj prodavnici na Champs Elisees.

Gatorade

  • Gatorade će ponovo biti domaćin za Gatorade Skills Challenge tokom NBA utakmice u Parizu 2023, na kojoj će nastupiti finalisti sa pretkvalifikacijskog događaja za igrače iz lokalne zajednice. Pobednik će dobiti potpisani NBA dres.
  • U NBA House, Gatorade će biti domaćin štanda za aktivaciju „Shoot Like an All-Star“ i „Closer Than Courtside“ za fanove svih uzrasta.

Hotels.com

  • Hotels.com je održao nagradnu igru u Kanadi, SAD i Velikoj Britaniji za osvajanje putovanjea i ulaznica za NBA utakmicu u Parizu 2023.
  • Pored toga, Hotels.com je angažovao beka Pistonsa Kilijana Hejsa, koji je odrastao u Francuskoj, da podeli svoje najbolje savete za putovanja u Pariz i omiljene hotele u Parizu.

Parions Sport

  • Parions Sport, platforma za sportsko klađenje Française des Jeux’s (FDJ), predstaviće šut sa pola terena sa nagradom od 100.000 evra za jednog srećnog navijača.
  • Parions sportsko takmičenje u šutevima na košarkaškim obručima različitih veličina održaće se na dvorištu Accor Arene i u NBA kući.

PlayStation

  • Pored PlayStation®5 (PS5™) konzole u ​​NBA kući, fanovi u hali će moći da igraju NBA 2K23 na PS5™ konzolama koje se nalaze u dvorištu.

SAP

  • SAP će služiti kao partner za predstavljanje NBA tehnološkog foruma na Parku prinčeva 19. januara. Događaj (samo po pozivu) će predstaviti NBA, SAP i gostujuće govornike koji će razgovarati o temama u vezi sa podacima, tehnologijom i inovacijama za približno 300 menadžera iz sporta i industrije zabave.

Sorare

  • Sorare će biti domaćin koktela sa NBPA za igrače, partnere, NBA i NBPA rukovodioce, uključujući beka Pistonsa i francuskog reprezentativca Kilijana Hejsa.
  • Izvršni direktor Nikolas Žulija poželeće dobrodošlicu komesaru NBA Adamu Silveru i izvršnoj direktorki NBPA Tamiki Tremaljo u kancelariji Sorare.
  • Sorare će sponzorisati aktivaciju u igri uz nagrađivanje na platformi i biće partner za predstavljanje NBA Paris Game Party 2023 posle utakmice (samo po pozivu) u Accor Areni.

Tissot

  • Kao zvanični merilac vremena NBA lige, Tissot će fanovima pružiti priliku da osvoje karte za utakmicu i specijalne nagrade kroz promocije u prodavnicama.
  • Tissot će takođe biti domaćin samita brendova tokom nedelje igre koji će okupiti neke od njegovih najvećih evropskih klijenata, ambasadora i slavnih gostiju u livebaru u Accor Areni.

2K

  • Fanovi će moći da igraju nedavno objavljenu NBA 2K23 video igru na PS5™ konzoli u kutku za igre u okviru NBA kuće.
  • NBA 2K23 će predstavljati brendiranje NBA Paris utakmice u igri na ograničeno vreme pre i posle nedelje utakmice, sa izazovima u igri na temu ove utakmice i društvenom promocijom planiranom da proslavi povratak NBA u grad svetlosti.

Yop

  • Yop će fanovima ponuditi priliku da učestvuju u takmičenju u šutiranju na svom brendiranom štandu, kako u dvorani Accor Arene, tako i u NBA kući. Svaki učesnik će dobiti mini bočicu Yopa.
  • Yop će takođe biti domaćin košarkaške klinike za lokalnu omladinu u NBA House, sa uputstvima od jedne NBA legende.

Fanovi u Francuskoj više informacija mogu pronaći na NBA.com/France, zvaničnoj onlajn destinaciji lige u Francuskoj dostupnoj na beINSports.com, kao i na mrežama Facebook (NBA France), Twitter (@NBAFrance), Instagram (NBAEurope) i preuzimanjem NBA App.  Navijači u Francuskoj takođe mogu da kupe najnoviju NBA robu na NBA Store in Paris i na NBAStore.eu.

“PlayStation” su “PS5” su zaštitni znaci ili registrovani zaštitni znaci kompanije Sony Interactive Entertainment

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.