SBB kompanija dobitnik je prestižnog međunarodnog sertifikata „Customers’ Friend” za posvećenost izvrsnom korisničkom iskustvu, koji dodeljuje organizacija ICERTIAS (International Certification Association) sa sedištem u Cirihu.

Na osnovu istraživanja sprovedenog prema međunarodno priznatim metodama, koje uključuju niz složenih analiza kvaliteta odnosa kompanije sa zaposlenima i korisnicima, finansijskih pokazatelja i reputacije u javnosti, SBB kompanija je visoko ocenjena u sve četiri kategorije – ugled kompanije, komunikacija i društvene mreže kroz odnos sa korisnicima, korisničko iskustvo i poverenje.

Nakon godine velikog jubileja, započinjemo treću deceniju poslovanja priznanjem da smo Prijatelj naših korisnika, da im pružamo izvrsno korisničko iskustvo, usluge i podršku. Mi smo se kao kompanija u ovom polju godinama razvijali, unapređivali zadovoljstvo naših korisnika, ali i zadovoljstvo zaposlenih bez kojih nema ni zadovoljnih korisnika. Od 2019. godine merimo korisničko zadovoljstvo NPS rezultatom, koji nam je preko 50, a prema istraživanju agencija, naši korisnici interenta i televizije su najzadovoljniji u zemlji”, rekla je Jelena Roljić, rukovodilac sektora Costumer Experience SBB kompanije.

SBB je dva puta zaredom i dobitnik međunarodne Ookla nagrade za najbolju i najbržu internet mrežu u 2021. i 2022. godini, Best Buy sertifikata za najboljeg internet provajdera prema oceni milenijalaca, a prema rezultatima velikog istraživanja koje je sproveo početkom 2021. godine Belgrade Youth Fair SBB je proglašen i za omiljeni brend internet provajdera i jedan je od najpoželjnijih IT poslodavaca.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.