Globalna tehnološka kompanija Daktela, vodeći provajder komunikacionog softvera i cloud rešenja u svetu, postala je jedan od prvih CCaaS provajdera koji je u potpunosti iskoristio potencijal nove tehnologije i integrisao ChatGPT direktno u svoju platformu.
Predstavnici kompanije Daktela najavljuju dalju integraciju veštačke inteligencije (AI) u svoj portfolio proizvoda, implementirajući nove karakteristike i funkcionalnost ChatGPT-a u rad kontakt centara. Ova implementacija bi se mogla desiti zahvaljujući izdanju GPT 3.5 turbo verzije, koja omogućava pristup drugim programerima preko svog API interfejsa. Daktelina najnovija AI inovacija nudi agentima kontakt centara brojna poboljšanja u poslovanju, pre svega efikasnije rukovanje dolaznim zahtevima i bržu komunikaciju sa klijentima.
„Veštačka inteligencija već menja svet i nastaviće da igra sve važniju ulogu u korporativnim strategijama u različitim oblastima, uključujući softver za komunikaciju. Daktela je prošlogodišnjom akvizicijom Covorkers.ai, startapa koji razvija sopstvene inteligentne glasovne robote i čet-botove, postavila osnova za razvoj ove vrste inovacija. AI je tako počela da prodire u veliki deo naših proizvoda na različite načine i implementacijom ChatGPT-a u rad kontakt centara nivo naših pametnih rešenja ponovo ide dalje. Daktela je više nego dobro pripremljeni za sve izazove koje će doneti budućnost i neizbežni tehnološki napredak“, komentariše Jirži Havliček, glavni tehnološki direktor kompanije Daktela.
Prva implementirana funkcionalnost je sumiranje komunikacione niti, što omogućava korisniku da u nekoliko tačaka sazna o čemu se radi u komunikaciji između agenta i kupca. Novo rešenje eliminiše potrebu za čitanjem svih e-poruka i drugih tekstualnih komunikacija koje se nalaze u niti. ChatGPT značajno ubrzava orijentaciju u sistemu, posebno u listama pojedinačnih zahteva kupaca, a agentu omogućava brz pregled istorije korisnika tokom direktne komunikacije sa njima.
Još jedna od novih funkcionalnosti fokusira se na poboljšanje, ubrzanje i povećanje automatizacije komunikacije pisanja teksta. Daktela kontakt centar sada dozvoljava agentu da napiše samo listu sa glavnim tačkama razgovora. Oni se zatim automatski proširuju u kompletnu, propisanu e-poštu sa svim formalnim i komunikacionim zahtevima preko GPT-3.5. U isto vreme, agent može da označi bilo koju rečenicu i da je ponovo napiše u drugom stilu kroz nove karakteristike, na primer da zvuči formalnije ili prijateljskije.
Do sada je Daktela koristila svojstva veštačke inteligencije uglavnom u funkcionisanju i komunikaciji pametnih mailbota, glasovnih robota i četbotova. Međutim, kompanija planira sveobuhvatniji inovacioni projekat, tokom kojeg će ChatGPT postati deo celokupnog portfolija proizvoda i stvoriti prvi pravi omnikanal AI.
Osnovna prednost ovde je interni, posebno posvećen AI tim, koji omogućava Dakteli da ima profesionalno vođen, generisan i jednostavan proces implementacije.