Iz bioskopa smo izašli nasmejani, pevušeći pesmu Džeka Bleka (Bowser) o princezi Peach (sjajna Ana Tejlor-Džoj). „The Super Mario Bros. Movie“ bio je sve što je ovaj fan sa trodecenijskim (i kusur!) stažem skakutanja po platformama i jedenja raznih pečurki mogao da zamisli: zabavan, šaren i šarmantan, baš kao i većina igara izašlih iz uma Šigerua Mijamota.

Slično je, čitali smo te večeri, još pod utiscima animiranih naklona za dobar deo Nintendovih aduta – kad se tuku na prečazi, to je Super Smash Bros! Pa rečenica „Izvini, Mario, ali princeza je u drugom dvorcu“! Pa Diddy Kong, Yoshi i namig Zeldi! – mislila i publika širom sveta. 

„Super Mario braća“ postao je za tri dana prikazivanja najuspešniji animirani film svih vremena, sa više od 350 miliona dolara zarade. Predviđa se da bi ovo mogao da bude jedan od najvećih postpandemijskih hitova, a možda će i da zatrese tabelu najgledanijih i najisplativijih filmova u 21. veku.

CEO TEKST ČITANJE U NOVOM, SPECIJALNOM VASKRŠNJEM BROJU NEDELJNIKA KOJI JE NA KIOSCIMA OD ČETVRTKA 13. APRILA, ILI U DIGITALNOM IZDANJU NA NSTORE.RS

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.